Terug

Terugbetaling prijsverschil

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. I.

Naar: VANDEN BORRE

25/11/2022

Beste , ik heb bij Vd botte een smart radio gekocht ter waarde van 170.00 euro,een week later bleek dit zelfde product in het zelfde filiaal van Vd botte 30 euro goedkoper geprijsd, dit verschil zou Vd botte terug betalen, nu blijkt echter dat ze in plaats van een terugbetaling toedoen ze een tegoed bon hebben aangeboden waardoor ik verplicht word om terug een aankoop te doen bij Vd borre wat helemaal mijn bedoeling niet is. Er staat tenslotte op uw website vermeld dat u een terugbetaling doet en niet dat er een tegoedbon word aangeboden

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: R. I.

25/11/2022

Geachte,Aangezien wij niet over je rekeningnummer beschikken, werd er inderdaad een waardebon opgestuurd als vergoeding voor het gemelde prijsverschil.Gelieve ons je rekeningnummer te laten weten en dan doen we het nodige om de waardebon te annuleren en het bedrag van 30 euro terug te betalen op je rekening.Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

R. I.

Naar: VANDEN BORRE

25/11/2022

Dank u voor de respons, mijn rekeningnummer is BE45 9730 8423 0689 Dank bij voorbaat M.v.g. Roger


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform