Terugbetaling prijsverschil Smart Repair vanwege prijsverlaging artikel
Aard van probleem:
AndereKlacht
X. H.
Naar: VANDEN BORRE
Geachte mevrouw/heer, Op 23.10.24 kocht ik de Ninja Af500eu met factuurnummer 494080807 voor 299 euro Ik stel echter vast dat op basis van de uiteindelijk betaalde prijs van 159 euro (na meerdere terugbetalingen van prijsverschil van het artikel zelf) er ook 15 euro meer (teveel) werd betaald voor de Smart Repair verzekering. Graag zie ik dit verschil tegemoet in een waardebon ipv een overschrijving zodat dit besteed kan worden bij een volgende aankoop. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen dit prijsverschil van 15 euro te vergoeden tegen 19.11.2024 Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur met Smart Repair verzekering van 35 euro - Huidige prijs van artikel bij Vanden Borre (179 euro) en betreffende Smart Repair verzekering is 20 euro
Berichten (10)
VANDEN BORRE
Naar: X. H.
Cynthia (Vanden Borre) 14 nov 2024 14:24 CET Beste, Beste Klachten, Jouw mail werd goed ontvangen en wordt nagekeken met de winkel. Zodra wij meer informatie hebben ontvangen, nemen wij contact op met jou. Fijne dag, Cynthia Klachten 12 nov 2024 22:15 CET [JDR0LR-33G9N]
X. H.
Naar: VANDEN BORRE
Beste Cynthia, Dit is niet iets waar de winkel voor dient gecontacteerd te worden. Dit is iets vanuit Vanden Borre zelf. De terugbetalingen van het prijsverschil dienen aangevraagd via jullie algemene website binnen de 30 dagen na aankoop. Dit is voor alle klanten zo. Originele verkoopprijs Vanden Borre was 299 plus 35 euro Smart Repair verzekering. Uiteindelijke prijs was 159 euro plus 35 euro voor de Smart Repair verzekering. (ipv 20 euro Smart Repair op de waarde van 159 euro voor de airfryer). Dit prijsverschil van 15 euro werd nog niet vergoed. (waardebon). Het prijsverschil van de airfryer zelf werd al wel goed ontvangen.
VANDEN BORRE
Naar: X. H.
Cynthia (Vanden Borre) 15 nov 2024 09:07 CET Beste, De garantie laagste prijs is enkel van toepassing voor de verkoopprijs van een toestel, niet op aangeboden diensten of bijkomende garanties. Wij hebben hier helaas geen oplossing voor. Mvg Cynthia Klachten 14 nov 2024 17:00 CET [X54L19-X91LW]
X. H.
Naar: VANDEN BORRE
Beste Cynthia, Het probleem is al begonnen bij jullie veel te dure prijszetting van 299 euro waardoor jullie 35 euro berekenen op basis van die te dur.e prijs voor de extra service. Al direct bij thuiskomst en in de dagen erna werden er bij jullie directe concurrenten prijzen gevonden tot uiteindelijk 159 euro waardoor de extra service slechts 20 euro zou gekost hebben zoals u in de bijlage kan zien. De extra services worden immers berekend op de waardeklasse waar het product in valt. Ook hebben jullie na de vaststelling dat jullie prijs bijna dubbel zo hoog lag als bij de concurrentie wekenlang geen aanpassingen gedaan op jullie website en winkels. Pas nu werd een aanpassing gedaan onder het mom van een Black Friday Deal (179 euro). Dit is ook nog eens een vorm van misleiding aangezien de prijs bij een Bol.com of Coolblue al de hele tijd na de aankoop rond die prijs zat. Een tegemoetkoming van 15 euro in de vorm van een waardebon is hier op zijn minst op zijn plaats zodat deze bij jullie gespendeerd kan worden en ook een aanpassing van deze bedrijfspolicy lijkt me correct ten op zichten van alle consumenten met vergelijkbare voorvallen. Mvg
VANDEN BORRE
Naar: X. H.
Cynthia (Vanden Borre) 22 nov 2024 15:54 CET Beste, Wij zullen het nodige doen om je een waardebon op te sturen van 15 euro. Naar welk emailadres mogen we deze verzenden? Mvg Cynthia Cynthia (Vanden Borre) 14 nov 2024 14:24 CET Beste, Beste Klachten, Jouw mail werd goed ontvangen en wordt nagekeken met de winkel. Zodra wij meer informatie hebben ontvangen, nemen wij contact op met jou. Fijne dag, Cynthia Klachten 12 nov 2024 22:15 CET [JDR0LR-33G9N]
VANDEN BORRE
Naar: X. H.
Hallo Klachten, Heb je al de kans gehad om de laatste e-mail van onze klantendienst te bekijken? Ons team verwacht nog wat extra informatie om je verder te kunnen helpen. Zou je deze e-mail willen beantwoorden met de gevraagde informatie? Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Cynthia (Vanden Borre) 22 nov 2024 15:54 CET Beste, Wij zullen het nodige doen om je een waardebon op te sturen van 15 euro. Naar welk emailadres mogen we deze verzenden? Mvg Cynthia Cynthia (Vanden Borre) 14 nov 2024 14:24 CET Beste, Beste Klachten, Jouw mail werd goed ontvangen en wordt nagekeken met de winkel. Zodra wij meer informatie hebben ontvangen, nemen wij contact op met jou. Fijne dag, Cynthia Klachten 12 nov 2024 22:15 CET [JDR0LR-33G9N]
VANDEN BORRE
Naar: X. H.
Cynthia (Vanden Borre) 28 nov 2024 08:53 CET Beste, Uitzonderlijk zullen wij je een waardebon van 15 euro opsturen. Naar welke mailadres mag ik deze verzenden? Mvg Cynthia Consumentendienst Cynthia (Vanden Borre) 15 nov 2024 09:07 CET Beste, De garantie laagste prijs is enkel van toepassing voor de verkoopprijs van een toestel, niet op aangeboden diensten of bijkomende garanties. Wij hebben hier helaas geen oplossing voor. Mvg Cynthia Klachten 14 nov 2024 17:00 CET [X54L19-X91LW]
VANDEN BORRE
Naar: X. H.
Hallo Klachten, Een paar dagen geleden heeft onze klantendienst jou gevraagd via e-mail of je hun laatste e-mail al hebt kunnen bekijken. We sturen je nu een reminder omdat we nog niets van je gehoord hebben. We sluiten het ticket dus momenteel af. We hopen dat het probleem opgelost is, maar als dit niet het geval is, reageer dan gewoon binnen een paar dagen op deze e-mail en je aanvraag wordt automatisch weer geopend. Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Cynthia (Vanden Borre) 22 nov 2024 15:54 CET Beste, Wij zullen het nodige doen om je een waardebon op te sturen van 15 euro. Naar welk emailadres mogen we deze verzenden? Mvg Cynthia Cynthia (Vanden Borre) 14 nov 2024 14:24 CET Beste, Beste Klachten, Jouw mail werd goed ontvangen en wordt nagekeken met de winkel. Zodra wij meer informatie hebben ontvangen, nemen wij contact op met jou. Fijne dag, Cynthia Klachten 12 nov 2024 22:15 CET [JDR0LR-33G9N]
VANDEN BORRE
Naar: X. H.
Hallo Klachten, Heb je al de kans gehad om de laatste e-mail van onze klantendienst te bekijken? Ons team verwacht nog wat extra informatie om je verder te kunnen helpen. Zou je deze e-mail willen beantwoorden met de gevraagde informatie? Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Cynthia (Vanden Borre) 28 nov 2024 08:53 CET Beste, Uitzonderlijk zullen wij je een waardebon van 15 euro opsturen. Naar welke mailadres mag ik deze verzenden? Mvg Cynthia Consumentendienst Cynthia (Vanden Borre) 15 nov 2024 09:07 CET Beste, De garantie laagste prijs is enkel van toepassing voor de verkoopprijs van een toestel, niet op aangeboden diensten of bijkomende garanties. Wij hebben hier helaas geen oplossing voor. Mvg Cynthia Klachten 14 nov 2024 17:00 CET [X54L19-X91LW]
VANDEN BORRE
Naar: X. H.
Hallo Klachten, Een paar dagen geleden heeft onze klantendienst jou gevraagd via e-mail of je hun laatste e-mail al hebt kunnen bekijken. We sturen je nu een reminder omdat we nog niets van je gehoord hebben. We sluiten het ticket dus momenteel af. We hopen dat het probleem opgelost is, maar als dit niet het geval is, reageer dan gewoon binnen een paar dagen op deze e-mail en je aanvraag wordt automatisch weer geopend. Hieronder vind je een korte samenvatting van je aanvraag/vraag: Cynthia (Vanden Borre) 28 nov 2024 08:53 CET Beste, Uitzonderlijk zullen wij je een waardebon van 15 euro opsturen. Naar welke mailadres mag ik deze verzenden? Mvg Cynthia Consumentendienst Cynthia (Vanden Borre) 15 nov 2024 09:07 CET Beste, De garantie laagste prijs is enkel van toepassing voor de verkoopprijs van een toestel, niet op aangeboden diensten of bijkomende garanties. Wij hebben hier helaas geen oplossing voor. Mvg Cynthia Klachten 14 nov 2024 17:00 CET [X54L19-X91LW]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten