Terug

Terugbetaling op verkeerde rekeningnummer gestort door TUI

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: TUI Belgium Retail & TUIfly (TUI Airlines Belgium)

17/08/2021

Geachte,Op 28 april zouden mijn man en ik met Tui opstijgen naar Dubrovnik met als boekingsnummer: L7TZZC. Omwille van een annulering van Tui zelf ivm covid en rode zones gingen we van Tui een terugbetaling krijgen via hun app. (Dit hebben we dan ook meteen in orde gebracht door via de Tui app ons juiste bankrekeningnummer door te geven in een online formuliertje)Een tijd later ben ik mails beginnen sturen, mijn echtgenoot is ook naar een fysieke Tui shop gegaan en wat blijkt: Op 17 mei hebben ze het bedrag van €409,96 op iemand anders zijn rekeningnummer gestort! En nu zijn ze niet meer te bereiken, reageren niet op verschillende mails, zelfs na een klacht in te dienen via Tui zelf, en krijg ik te horen van iemand die ik ken en daar werkt dat ons dossier ‘gesloten’ is omdat het geld ‘weg’ is.Wat je ook nog moet weten is dat we initieel via gotogate geboekt hadden, we vermoeden dus dat Tui ons geld naar die firma gestuurd heeft (maar na verschillende mails gestuurd te hebben zonder antwoord verkregen te hebben naar gotogate, is het ons duidelijk dat we daar ook niets meer van gaan krijgen…)Voila zie hier dus het probleem, en we zouden echt graag ons geld terug hebben!Met warme groeten,Ilianca Bajart

Berichten (1)

I. B.

Naar: TUI Belgium Retail & TUIfly (TUI Airlines Belgium)

03/09/2021

Vindt het jammer na 17 dagen deze klacht nog steeds niets gehoord te hebben…


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform