Terug

Terugbetaling, omruiling ticket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: PLOPSALAND

09/12/2020

Beste, op 5 oktober bestelde ik een 4 tickets om plopsaland te bezoeken op 3 november,door de verplichte sluiting van het park kon het bezoek uiteraard niet doorgaan. Een van de aangekochte tickets was eentje aan het tarief van 13,5 euro voor mijn zoontje die op dat ogenblik kleiner dan 1 meter was, voor de andere tickets voor personen >1m betaalde ik 25 euro per ticket. Aangezien kindjes groeien en de mogelijkheid bestond dat mijn zoontje groter dan 1meter zou zijn tegen de tijd dat het park terug open zou mogen besloot ik plopsaland te contacteren met de vraag om terugbetaling van het ticket van 13,5 euro of in te ruilen naar een ticket van 25 euro mits opleg. Plopsaland weigert terugbetaling en gaf als enige optie de opleg naar de kassaprijs van 38,5 euro. Het meest jammere aan deze zaak vind ik dat ik op mijn laatste mails nooit een antwoord van hen ontvangen heb, terwijl ik gewoon een oplossing voor dit probleem zocht.

Berichten (1)

PLOPSALAND

Naar: J. D.

29/12/2020

Geachte, In bijlage vindt u het schrijven als reactie op de klacht van de heer Jeroen Dewolf met dossiernummer CPTBE01126472-11.Met vriendelijke groet, Marie BuylJunior Legal Counsel Plopsa GroupMarie.Buyl@plopsa.be+32 (0)58 42 02 02www.plopsa.comLegal Disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform