Beste, op 5 oktober bestelde ik een 4 tickets om plopsaland te bezoeken op 3 november,door de verplichte sluiting van het park kon het bezoek uiteraard niet doorgaan. Een van de aangekochte tickets was eentje aan het tarief van 13,5 euro voor mijn zoontje die op dat ogenblik kleiner dan 1 meter was, voor de andere tickets voor personen >1m betaalde ik 25 euro per ticket. Aangezien kindjes groeien en de mogelijkheid bestond dat mijn zoontje groter dan 1meter zou zijn tegen de tijd dat het park terug open zou mogen besloot ik plopsaland te contacteren met de vraag om terugbetaling van het ticket van 13,5 euro of in te ruilen naar een ticket van 25 euro mits opleg. Plopsaland weigert terugbetaling en gaf als enige optie de opleg naar de kassaprijs van 38,5 euro. Het meest jammere aan deze zaak vind ik dat ik op mijn laatste mails nooit een antwoord van hen ontvangen heb, terwijl ik gewoon een oplossing voor dit probleem zocht.