Terug

Terugbetaling nogsteeds niet gekregen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

U. M.

Naar: MediaMarkt

01/11/2025

Ik heb een gsm gekocht via MediaMarkt die ik geretouneerd heb. Via Bpost is het op 9 oktober AFGELEVERD bij MediaMarkt. Ik heb van hun geen mail ontvangen over mijn retour. Ik heb hun mails gestuurd en meerdere keren gebeld. Elke keer werd er gezegd dat ze een mail zullen sturen naar die afdeling die mij zouden contacteren wat ze dus nooit hebben gedaan. Er wordt niet deftig gecomuniceerd. Dit is een zeer hoge bedrag. Ik ben het wachten beu, ik snap niet hoezo het bijna een maand duurt om mijn retour te verwerken. Ook de status op de app van mijn bestelling is nogsteeds bezorgd naar mij. Ik wil niet meer wachten en direct mijn betaling terug.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform