Terug

Terugbetaling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

R. E.

Naar: KREFEL

25/08/2025

Beste Na verschillende e-mails krijg ik geen reactie meer. De klantendienst beweet dat zij een terugbetaling hebben uitgevoerd op 4 augustus. Ik heb geen enkele terugbetaling ontvangen. Na mijn vraag om het bewijs van de terugbetaling bij te brengen, krijg ik geen reactie meer. Ik zou graag onmiddellijk mijn terugbetaling ontvangen.

Berichten (2)

KREFEL

Naar: R. E.

28/08/2025

Beste Rubentest-aankoop, Wij hebben je mail goed ontvangen. Ik ben voor je zelf even naar de boekhouding gestapt. Op het eerste moment ging ik je inderdaad zeggen dat de terugbetaling reeds voldaan was op 04/08 Na nazicht door mijn collega-boekhouding, was er blijkbaar een systeemfout waardoor de terugbetaling wel doorgegeven werd maar niet werd terugbetaald. We kunnen je nu bevestigen dat dit vandaag werd terugbetaald, zie printscreen. Het spijt ons voor het ongemak en de miscommunicatie. Indien je nog andere vragen hebt, aarzel niet om ons te contacteren. Met vriendelijke groeten, Valerie Customer Happiness Teammember krefel.be Krëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen

R. E.

Naar: KREFEL

29/08/2025

Terugbetaling is ontvangen dus ik sluit we klacht af


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform