Terug

Terugbetaling niet ontvangen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

M. D.

Naar: KREFEL

08/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 31/7 heb ik in uw online winkel een 24" Monitor Pixel View gekocht, waarbij ik het bedrag van €75 heb betaald. Op 31/7 werd de bestelling geannuleerd wegens een stockfout. Op 8/8 ontving ik een mail om mijn rekeningnummer op te vragen. Dit gaf ik op 8/8 door. Na telefonisch contact en contact via mail kreeg ik te horen dat de terugbetaling in orde zou gemaakt geweest zijn op 20/8. Tot op heden op 8/9 heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €75. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Mailverkeer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform