Terug

Terugbetaling niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. F.

Naar: Toolstation

05/05/2022

Op 13/01/2022 heb ik een bestelling geplaatst bij Toolstation NV (3 artikelen) voor een totaal bedrag van 79,31 euro (betaald met Bancontact).Op 19/01/2022 had ik met de firma telefonisch contact opgenomen omdat ik mijn bestelling nog niet had ontvangen.Ze hebben mij toen laten weten dat 1 artikel niet meer voorradig was en het uit het assortiment was genomen.Er zou mij een bedrag van 14,79 euro teruggestort worden.Eind januari had ik dan de rest van mijn bestelling ontvangen maar omwille van verkeerde maten heb ik deze 2 artikelen moeten terugzenden.Op 24/01/2022 heeft de firma mij laten weten dat ze de retourzending in goede orde hebben ontvangen en ze mij het bijkomend bedrag van 64,52 euro gingen terugstorten.Na meer dan een maand had ik nog steeds geen terugbetalingen ontvangen van 14,79 euro en 64,52 euro.Op 24/02/2022 werd het bedrag van 14,79 euro dan teruggestort maar helaas niet het bijkomend bedrag van 64,52 euro.Nochtans blijft de firma Toolstation NV beweren dat het bedrag wel op mijn rekening zou zijn gestort op hetzelfde moment als die terugbetaling van 14,79 euro.Na meerdere malen contact opgenomen te hebben met de firma en meerdere e-mails verzonden te hebben blijven ze beweren dat beide bedragen op dezelfde dag zijn teruggestort wat helaas niet het geval is.Ik heb hen al meerdere malen gevraagd om mij een officieel bewijs te leveren van de verrichting waarmee het bedrag van 64,52 euro wel degelijk op mijn rekening zou zijn gestort maar helaas tot op heden nog geen enkel bewijs hieromtrent ontvangen, enkel referentienummers via Worldpay.De firma laat niets meer van zich horen!Ik heb ook reeds met mijn bank contact opgenomen om te vragen of zij het konden nakijken nav het referentienummer maar ook zij kunnen mij enkel bevestigen dat er enkel het bedrag van 14,79 euro teruggestort is geweest en niet het bedrag van 64,52 euro.

Berichten (7)

Toolstation

Naar: I. F.

05/05/2022

Beste meneer/mevrouw  Klachtenbox,     Bedankt voor uw bericht. Wij zullen dit zo snel mogelijk beantwoorden. De reactietijd bedraagt op dit moment 2  - 3 werkdagen.     Met vriendelijke groet,     Klantenservice Toolstation

I. F.

Naar: Toolstation

12/05/2022

Tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord of terugbetaling van 64,52 euro mogen ontvangen!!Kan er zo spoedig mogelijk gevolg gegeven worden aan de terugbetaling van 64,52 euro?

Toolstation

Naar: I. F.

12/05/2022

Beste meneer/mevrouw  Klachtenbox,     Bedankt voor uw bericht. Wij zullen dit zo snel mogelijk beantwoorden. De reactietijd bedraagt op dit moment 2  - 3 werkdagen.     Met vriendelijke groet,     Klantenservice Toolstation

Toolstation

Naar: I. F.

12/05/2022

Beste meneer/mevrouw  Klachtenbox,     Bedankt voor uw bericht. Wij zullen dit zo snel mogelijk beantwoorden. De reactietijd bedraagt op dit moment 2  - 3 werkdagen.     Met vriendelijke groet,     Klantenservice Toolstation

Toolstation

Naar: I. F.

13/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

Toolstation

Naar: I. F.

20/05/2022

Tot op heden staat het bedrag van 64,52 euro NIET op mijn rekening! Verzonden vanaf mijn Huawei-telefoon-------- Oorspronkelijk bericht -------- 317698:1296825

Toolstation

Naar: I. F.

20/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform