Terug

Terugbetaling niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

R. V.

Naar: IKEA BELGIUM

22/09/2025

Op 26/08/2025 een online bestelling geplaatst. Deze is voor het grootste deel met cadeaubonnen betaald en een klein deeltje via bancontact. Daarna die bestelling geannuleerd en op 31/08/2025 een creditnota ontvangen. Daarna nog geen terugbetaling ontvangen op 22/09/2025. Na enkele gesprekken met de klantendienst verschillende verhalen gekregen. De terugbetaling zou wel opgestart zijn maar zou vastzitten bij finance, de terugbetaling zou maximaal 14 dagen duren, de terugbetaling zou in de vorm van tegoedbonnen opgestuurd zijn. Duidelijk is het allemaal niet en intussen zijn we wel al bijna 4 weken €1705,21 kwijt. Terugbetaling in de vorm van tegoedbonnen zou perfect zijn.

Bemiddeling door Testaankoop 30 september 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform