Beste, Op 15 September 2023 bestelde ik een iphone 15 pro bij Telenet, omdat ik klant ben bij telenet kan ik genieten van de toestel korting.Wanneer de bestelling betaald was kreeg ik een email met een link naar de factuur die gehost is op de telenet website (geen factuur als bijlage), daar stond dat de eerst mogelijk levering 27 oktober kon zijn. De reeds vernoemde factuur die gehost word op de website van Telenet is al sinds mijn eerste contact met de klantendienst niet meer op te vragen. Na geduldig wachten begon op de forum van telenet meer en meer mensen melden hun toestel later besteld te hebben en deze reeds te ontvangen hebben.Op dat moment (7 november) heb ik Telenet gecontacteerd om een status van mijn bestelling op te vragen. De klantendienst kon mij enkel weten te zeggen dat de bestelling in verwerking staat en enkel de achterliggende dienst kon contacteren. Er is me door Sarah gezegd geweest dat een annulatie van de bestelling een mogelijkheid was.Op 16 november heb ik terug contact opgenomen met de Telenet klantendienst en om een annulatie van de bestelling aan te vragen met als reden het toestel nog steeds niet had ontvangen (we zijn intussen 2 maand later).Vandaag (24 november 2,5 maanden later) heb ik nog steeds geen informatie ontvangen over een levering of terugbetaling van mijn bestelling. Ik heb de klantendienst nogmaals gecontacteerd en deze keer krijg ik te horen dat bestellingen niet geannuleerd kunnen worden, je kan enkel een terugbetaling krijgen wanneer je het toestel terug stuurt, niet zo gemakkelijk als het toestel nog niet, en hoogstwaarschijnlijk nooit geleverd zal worden.Als oplossing verwacht ik een klantvriendelijke oplossing waar mijn bestelling geannuleerd word zoals gevraagd en ik het reeds overgemaakte bedrag van 1099 dan ook terug krijg.