Wij boekten Hotel Gran Melia Palacio de Isora in Tenerife voor 13 dagen en 12 nachten (3 tem 15 september). Een 5-sterrenhotel waar de All IN tem 1 uur 's nachts inbegrepen is (of zo wordt het door Sunweb toch op hun site omschreven). Na 2 jaar corona was het tijd om te relaxen en mocht het iets meer zijn. Eenmaal aangekomen blijkt dat het hotel al jaren hun policy toepast van ALL in tem 23 uur en dat vanaf 23 uur ALLES betalend is. Voorbeeld: een mojito kost 14 euro/stuk. Drink je er dus nog 4 gedurende twee uren van 23 uur tem 1 uur) kost dit 56 euro/persoon/avond. Dit werd vanaf dag 2 (op 4 september) gemeld aan Sunweb. We kwamen op zaterdag 3 september rond 22 uur 's avonds toe, vandaar mijn neergeschreven ongenoegen naar Sunweb de dag nadien. Op 4 september heb ik dit ook aan een manager van het hotel gemeld, de printscreens van hun site laten zien aan het hotel en ook zij hebben hier zelf foto's van genomen. Zij gingen ook contact opnemen met Sunweb. Ik heb geregeld zelf opnieuw een bericht moeten sturen of Sunweb hiervoor een oplossing had. Wij hebben gedurende ons verblijf NIEMAND van Sunweb gezien, laat staat telefonisch gehoord. Enkel enkele whatsapp-berichten dat ze dit met het hoofdkantoor moesten opnemen hoewel ze zelf toegaven dat zij die 1 uur idd zo vermelden op de site. Dit is gewoonweg platvloers bedrog waarvoor wij ook de gepaste en rechtvaardige terugbetaling van verwachten en niet de voorgestelde 'compensatie' van 150 à 200 euro korting op een volgende reis (dit werd mij via whatsapp voorgesteld NA terugkomst van vakantie). Wij boekten een reis, afgaande op de CORRECTE info op hun site (wat iedereen wel doet veronderstel ik, als je via een reisagentschap boekt) en eens aangekomen blijkt dit helemaal niet te kloppen met de realiteit. Alle nodige printscreens werden reeds genomen van hoe Sunweb dit vermeldt op de site. Wij wensen en eisen een correcte terugbetaling voor de geleden schade. We moesten elke avond het uur in het oog houden om het laatste gratis drankje te kunnen bestellen anders moesten we dit betalen. Vermits we veel betaalden voor de reis, bestelden we ook niet meer vanaf 23 uur omdat deze meerkost uiteraard ook niet ingecalculeerd was. U begrijpt dat dit misleidende reclame en info is en slechts een middel is om klanten te ronselen. Dit kan echt niet. Ik heb hen geantwoord dat ik verre van akkoord ga met hun aangeboden korting van 200 euro op een volgende reis. Wij zijn gedurende ons verblijf gewoonweg niet geholpen en hebben ze ons in de koude laten staan. Ik heb alle communicatie met hen zwart op wit volgens whatsapp berichten. Ik heb hen een klacht via e-mail gestuurd, een review geplaatst maar ik heb geen claim formulier ter plekke kunnen invullen, gewoonweg omdat we niemand van Sunweb gehoord of gezien hebben. Qua klantvriendelijkheid kan dit toch tellen... . 2 uren All IN/dag/persoon die niet genuttigd konden worden: 56 euro/persoon/dag en dit gedurende 12 avonden geeft een een totaalbedrag van 1344 euro (672 euro/persoon). 2 Mojito's per persoon/uur is een zeer realistisch aantal wat ik trouwens opgeef.