Terug

Terugbetaling na retourzending

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. E.

Naar: Dyson

22/06/2023

Beste, Ik vestelde een airpurifier (Dyson Purifier Cool Autoreact) met referte 419861-01 op 12-05-2023. Ik ontving de luchtreiniger en een filter in 2 afzonderlijke dozen.Ik vroeg retour aan. Het toestel stuurde ik met retourlabel van ups terug op 18 mei 23. Voor de filter moest ik aandringen op retourlabel, die zond ik terug op 31 mei 23.Volgens track&trace zijn beide zendingen bij Dyson aangekomen, maar ik kreeg nog geen terugbetaling.Ik belde hiervoor reeds 2 keer en stuurde ook whatsapp bericht. De klantendienst zegt telkens dat ik na een week terugbetaling mag ontvangen. Ik kreeg nog niets.Ik betaalde in totaal 449 EUR


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform