Terug

Terugbetaling na retourzending blijft uit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Veepee

29/11/2022

Beste,op 9/10/2022 heb ik 2 dezelfde matrassen bij Veepee besteld. De eerste matras was van erbarmelijk slechte kwaliteit dat die de volgende morgen direct weer van bed verwijderd is. Toen heb ik contact met veepee opgenomen met de vraag hoe ik deze moest retourneren en hoe ik de 2e ( die nog niet geleverd was) moest weigeren aangezien ik deze zeker niet meer wilde. Er is mij door een medewerker bevestigd dat ik zelf de retour van de 1e matras op mij moest nemen, wat ook gebeurd is. Deze is ook correct terug betaald. De 2e matras zou ik gewoon moeten weigeren en zou dan in hun depot terug komen en na 14 dagen terug betaald worden. Deze matras is 3 keer door mij geweigerd. Ondertussen is deze gelukkig niet meer aangeboden, maar ik heb al meerdere keren met veepee contact opgenomen om de status van terugbetaling na te vragen.Tot op heden ben ik enkel afgepoeierd met de mededeling dat het druk is. Waar ik alle respect voor heb. Maar er is geen informatie of communicatie waaruit blijkt of de matras goed terug is aangekomen en wanneer ik mijn 500 euro ga terug krijgen. Ondertussen hoop ik nog steeds op een correcte communicatie en uitbetaling aangezien ik in het verleden nooit klachten heb gehad. Na het eerste chatgesprek kan ik niet meer op de chat, maar ik heb gelukkig nog wel de mail die een overzicht van dat gesprek geeft. Erna heb ik enkel een bevestiging van retour van de 1e matras gekregen en een bericht dat het druk is als ik terug een vraag stelde over de retourstatus.Hopelijk kan dit toch snel opgehelderd worden.Vriendelijke groeten,Annouschka


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform