Terug

Terugbetaling na ingebrekestelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. S.

Naar: Elektro Lommelen

13/03/2024

Op 27 november 2023 heb ik bij Van Lommelen NV een Siemens koelkast, model KI86NVFE0, gekocht. Helaas heeft u dit product ondanks mijn herhaalde verzoeken op 26 december 2023, en 2 februari 2024 niet kunnen leveren. Ik heb u 1 maart nog een laatste mogelijkheid gegeven om tot een andere oplossing te komen. Helaas voldeed de geboden oplossing niet, ik heb u daarom 5 maart verzocht de bestelling te annuleren en het aankoopbedrag retour te storten. Sindsdien heb ik niks meer van u mogen vernemen, ook is het mij ondanks herhaaldelijke pogingen per mail en telefoon daarna ook niet meer gelukt om met u in contact te komen. Dit patroon lijkt herkenbaar uit reviews van andere klanten.Zoals ik u 11 maart heb laat weten stel ik Lommelen in gebreke, zie ik af van deze bestelling en verzoek ik u om het volledige aankoopbedrag terug te storten. Gedurende de afgelopen 3 maanden heb ik met veel geduld en respect de kans geboden om tot een levering te komen. Helaas is dit niet gelukt. Ik vertrouw erop dat u als ''rasecht familiebedrijf sinds 1969'' deze klacht spoedig en correct weet op te lossen.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: D. S.

13/03/2024

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Alvast bedankt voor het mailtje!Uw ticketnummer is 751785844.Wil je nog meer info toevoegen aan dit mailtje? Klik dan op reply en voeg je extra vraag of antwoord toe.Wij reageren van maandag tot zaterdag binnen de 48u.Bij een reply kom je wel achteraan te staan en duurt het opnieuw 48u. Gelieve dit dan ook steeds te beperken binnen het mail verkeer.Gelieve er rekening mee te houden dat het met Belgische feesagen en zondagen langer kan duren._____________Cher klachtenbox@test-aankoop.be,Merci d'avance pour l'e-mail ! Votre numéro de billet est 751785844.Souhaitez-vous ajouter plus d'informations à cet e-mail ? Cliquez ensuite sur répondre et ajoutez votre question ou réponse supplémentaire. Nous répondons du lundi au samedi sous 48h. Avec reply, vous serez à l'arrière et cela prendra encore 48 heures. Veuillez toujours limiter cela dans le cadre du trafic de messagerie. Veuillez noter que cela peut prendre plus de temps les jours fériés belges et les dimanches._____________Dear klachtenbox@test-aankoop.be,Thanks in advance for the email! Your ticket number is 751785844.Would you like to add more information to this email' Then click on reply and add your extra question or answer.We respond from Monday to Saturday within 48 hours. With a reply you will be at the back and it will take another 48 hours. Please always limit this within the mail traffic. Please note that it may take longer on Belgian public holidays and Sundays.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Bien à vous,ElektrolommelenEmail: info@elektrolommelen.beWebsite: www.elektrolommelen.beWhatsapp: +32 498 97 40 42 (enkel berichten)Facebook: ElektrolommelenMagazijn(Afhaal op afspraak):Turnhoutsebaan 1662390 OostmalleBelgie(Op ons afhaalpunt worden geen bestellingen behandeld)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform