Beste,Via de site van Vanden Borre heb ik op 5 februari 2023 een computerscherm besteld. Dit was een mooie aanbieding, die op dat moment in voorraad was en de aankoop zonder restricties kon doorgaan. Aangezien ik via mijn werkgever de mogelijkheid heb om via vouchers een extra korting te bekomen, heb ik deze in functie van de aankoop aangeschaft om onmiddellijk te gebruiken voor de betaling. Enkele dagen later bleek echter dat er toch problemen waren met de voorraad, waardoor het product nog niet geleverd kon worden. Dit heeft enige tijd aangesleept, waarna we uiteindelijk de melding kregen dat het scherm niet meer geleverd kon worden. Aangezien wij de vouchers enkel in functie van deze aankoop hadden aangeschaft, hadden wij er ook op gerekend dat wij het bedrag cash zouden terugkrijgen, zodat wij deze cash kunnen gebruiken om het product elders te kopen. Ook na de slechte ervaring met de klantendienst, zowel in functie van communicatie mbt de levertijden als de afhandeling van onze klacht, zijn wij niet geneigd om nog verdere aankopen bij Vanden Borre uit te voeren.Hebben wij vanuit een consumentenstandpunt recht om alsnog het tegoed in cash/overschrijving te bekomen ipv de vouchers die Vanden Borre ons voorstelt?Alvast bedankt om deze vraag te bekijken.Met vriendelijke groeten