Beste, Een online bestelde en met bancontact betaalde frigo van 377 euro op 10 mei werd op 17 mei geannuleerd nadat het duidelijk werd dat het zeker niet binnen een maand kon geleverd worden. (Tot dan toe had ik geen enkel bericht van hun ontvangen en heb ik zelf contact met hen moeten opnemen, via de info@lomm.....)(De nodige e-mails heb ik als bewijs)Hun belofte om het bedrag terug te storten binnen de 2 weken was een loze belofte.Op 5 juni neem ik terug contact op via die info@lomm... Terug een belofte dat ze het zullen nakijken en ik wacht op een bevestigend e-mail maar dat komt niet.Op 12 juni neem ik terug contact op en krijg ik het volgende antwoord:Hallo Karel,We controleren dit voor u zoals we reeds gemeld hebben.Dit kan altijd langer duren aangezien we verschillende opties moeten nagaan aangezien u aangeeft dat de terugbetaling niet gedaan zou zijn.- Er wordt gecontroleerd zodat de terugbetaling ook geen 2 keer gebeurd aangezien dit eerder al gebeurd zou moeten zijn.- Er wordt gecontroleerd of u met visa heeft betaald, dan ziet u dit pas op het einde van de maand op uw rekening.- Er wordt gecontroleerd of u met een bouwdepot heeft betaald en dat het bedrag dan ook terugbetaald is aan ons indien dit een fout zou zijn bij uw bank.- Er wordt gecontroleerd of u de betaling heeft gedaan met Ideal of andere betalingsmiddelen die soms na enkele binnenkomsten en uitgaves wordt geweigerd.Er worden voor u dus wel wat zaken gecontroleerd en wordt dan ook verwerkt als er iets fout is gelopen. Indien niet krijg je daarvan automatisch een bevestiging.Kind Regards,Met vriendelijke groeten,Ik heb hun dus maar hun referentie van ontvangst van betaling tesamen met mijn bankrekening doorgemaild voor het geval dat hun boekhouding een grote puinhoop is en ze zo mijn bankrekeningnummer niet kunnen vinden.Tot nu toe geen sein van leven ... Karel Stoops