Geachte mevrouw/heer,
Op 23/01/2024 heb ik geboekt en betaald voor een verblijf in RCN de Flaasbloem dat normaal doorging op 2-4/05/2025. Op 27 maart is deze boeking door Booking.com alsnog geannuleerd, zonder duidelijke/geldige reden. Het volledige bedrag vd boeking was voldoen in januari, toch probeerde booking.com in maart plots extra geld aan te rekenen. Bij deze annulatie (die ik niet heb veroorzaakt) is mijn geld NIET teruggestort.
Hierdoor moest ik eind april (toen ik de annulatie ervoer in de app) met uw klantendienst spreken. Deze was toen behulpzaam en ging akkoord (na bevestiging met RCN de flaasbloem) dat Booking.com de volledige meerkosten van het verblijf ging terug vergoeden.
Sinds begin mei word ik nu van het kastje naar de muur gestuurd en komt de terugbetaling niet. Uw klantenservice heeft me een formulier gestuurd dat ik moest invullen, toen de documenten "niet voldeden" (waarbij men mij niet kon zeggen wat niet juist was) bleek het onmogelijk nieuwe documenten door te sturen. Dit heb ik 6x geprobeerd via 2 verschillende emailadressen altijd naar het emailadres gegeven door uw klantendienst. Deze emails komen zogezegd "leeg en zonder bijlages aan" . Uw klantendienst wist hierop verder geen raad en heeft gezegd dat een manager me ging contacteren. Dit is intussen ook 3 weken geleden en ik heb nog altijd niets gehoord.
Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 7 dagen de terugbetaling van € 1040.07.
Indien ik geen terugbetaling heb gekregen, dan zal ik alle nodige Stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Kopie bestelling ticket
• Kopie verzoek om terugbetaling
• Kopie weigering terugbetaling