Terug

Terugbetaling na 3 maanden nog niet in orde

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. C.

Naar: Telenet

25/03/2024

Op 16 december overlijdt mijn schoonvader. Op 26 december wordt Telenet hiervan op de hoogte gebracht en de abonnementen opgezegd. Telenet slaagt er niet om de terugbetaling van € 88,20 binnen een normale tijd uit te voeren.Ik heb ondertussen 18 medewerkers gesproken in meer dan 6 uur gesprekken.

Berichten (10)

Telenet

Naar: G. C.

27/03/2024

Beste ,We mochten uw klacht via testaankoop goed ontvangen.We zullen u zo spoedig mogelijk voorzien van verdere informatie.Met vriendelijke groet,Telenet ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

G. C.

Naar: Telenet

27/03/2024

Beste,met dank voor uw ontvangstbericht. Dergelijke berichten heb ik al voor de 'tigstekeer mogen ontvangen. Ondertussen is de teller opgelopen tot zeven uur en een kwart (7 1/4 !!) en eenentwintig (21 !!) personen. Al deze medewerkers kunnen/mogen/willen maar één boodschap geven : "wij hebben het doorgegeven aan de achterliggende dienst, en zij zullen 'snel' het nodige doen". De laatste medewerker die ik sprak, gaf zelfs aan dat ik "op twee werkdagen" antwoord zou krijgen. Via andere berichten kan U zien dat ik ondertussen een commerciele tegemoetkominng vraag van € 570 (6 uur x € 95). Ik reken erop dat uw bedrijf hier opnieuw (!) een positief gevolg aan geeft.Ik bezorg U graag de (geanimeerde) gesprekken, waarin medewerkers van telenet (al dan niet bewust) liegen en/of uitblinken in incompetentie. Daarenboven is het duidelijk dat het tentoongestelde gedrag van de medewerkers van Telenet systematisch is geworden. Voor het gebruik van de (DSL/fiber) netwerk van Proximus, zijn er voldoende valabele alternatieven, voor het gebruik van de infrastructuur jammer genoeg niet. De klant.

G. C.

Naar: Telenet

29/03/2024

Beste,De laatste persoon die ik sprak op 26/3 maakte de plechtige belofte (op haar "communiezieltje"), dat ik binnen de twee dagen (ten laatste op 28/3 dus) zou terug gecontacteerd worden door Telenet. De medewerker in kwestie zou het (nogmaals) persoonlijk opvolgen, en indien zij zou merken dat ik niet terug gecontacteerd zou zijn binnen de beloofde periode, zij zelf persoonlijk met mij contact zou opnemen. Ik vermoed dat zij niet katholiek is grootgebracht, want jammer genoeg mocht alle beloofde communicatie vanuit Telenet opnieuw ontbreken.Nogmaals een bewijs dat liegen en valse belofte maken, systematisch is geworden bij Telenet, en de medewerkers zonder verpinken deze bedrijfscultuur omarmen.

G. C.

Naar: Telenet

29/03/2024

Zonet nog maar weer even gebeld. Opnieuw bijna een half uur aan de lijn, met hoofdzakelijk muziek. Na te zijn doorverbonden, "Ben" aan de lijn. Hoort mij niet omdat hij zijn headset niet correct in gebruik heeft, en legt natuurlijk in. Vanzelfsprekend neemt niemand de moeite om terug te bellen. Ik bel zelf terug. De persoon kwestie vindt het nodig om na 10 minuten in te leggen, want "vindt het gesprek niet aangenaam".De tellers : 27 medwerkers en +8 uren aan gesprek.

G. C.

Naar: Telenet

01/04/2024

Nog maar iemand aan de lijn gehad op 29/3. Na 45 minuten opnieuw en nogmaals alles opzoeken, uitzoeken, bijzoeken en onderzoeken (maar het was wel mijn schuld dat het zo lang duurt) omdaarna opnieuw en nogmaals de boodschap voor de -tigste keer mogen ontvangen dat het opnieuw en nogmaals is doorgezet naar de "achterliggende diensten" én dat het opnieuw en nogmaals voor de -tigste keer hopelijk in orde zal komen. De tellers blijven oplopen : 28 mederwerkers en bijna negen uur gesprek !!!

G. C.

Naar: Telenet

02/04/2024

Heden ontvang ik een factuur van Telenet met een TE BETALEN saldo van € 88,20. Ik ga kijken op mijn telenet, en daar staat vermeld dat er een openstaand saldo is van € 0. Er is dus ook GEEN TEGOED meer. Het is een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat er voor 9 april (de "vijf werkdagen") geen terugbetaling zal gebeuren. Opnieuw zullen de tellers oplopen : op naar 10 uren gesprek en 40 medewerkers ?!

G. C.

Naar: Telenet

04/04/2024

Vandaag mocht ik EINDELIJK het tegoed ontvangen van Telenet, dit na 31 (EENENDERTIG !) medewerkers te hebben gespreken voor een totale gesperksduur van meer dan 8 (ACHT !) uur.Om dit dossier helemaal af te sluiten moet het nummer nog getransfereerd worden naar een ander account BIJ TELENET. Telenet kan dat niet, want "het nieuwe systeem" en "het oude systeem". Anno 2024 blijft het onverklaarbaar dat dat niet kan. Ik zou de transfer zelf kunnen uitvoeren via een DERDE partij.Voor mij blijft dit dossier dus lopende...

G. C.

Naar: Telenet

02/05/2024

Nog een maand later, en Telenet heeft nog steeds niet het nummer getransfereerd naar de juiste account. Vandaag wordt een zogenaamd openstaandstaand saldo van KPN/Base uit 2012 (!?) aangehaald. Een zaak die twaalf jaar geleden zonder gevolg is afgesloten door KPN/Base !

Telenet

Naar: G. C.

02/05/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=OguOBpRkA1LTQ7WnyxXQStI%2BvVYV7kV3ptr_mMvRgC955EftKSPpoA3JaMfYI09JMErm9C6epJ4QUgYFn21dtjrTISGOOF

G. C.

Naar: Telenet

02/05/2024

404 - File or directory not found.The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform