Terug

Terugbetaling/misleiding/levering Eazzzy Topper

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: TOMMY TELESHOPPING

25/08/2020

GeachteOp 19 augustus om 12u42 kreeg ik mijn bestelling van 18 augustus (ordernummer: 615959819) van jullie.Ik had de Eazzzy topdekmatras bij jullie besteld. Tot mijn verbazing was dit niet de matras die ik besteld had. Bij het openen was dit helemaal niet de matras die ik besteld had.Het volgende wil ik hier opmerken:1.Deze Eazzzymatras stond op voorraad (staat nog steeds op voorraad op jullie website), dit terwijl jullie al maanden dezelfde verkoopstechniek toepassen.2. Ik ga naar de bakker en ik wil een wit brood, dan zou u het toch niet prijs stellen dat de bakker een bruin brood geeft, omdat hij volgens de bakker 'beter' is.3. Een klant wil enkel een eerlijke handelaar. U verwacht als verkoper een eerlijke betaling, wij verwachten het product dat we kopen.4. Bij het openen, had ik serieus mijn bedenkingen over de kwaliteit. Dit beantwoordt allerminst aan wat ik vooropstelde bij de aankoop.5. Jullie brengen de klant niet op de hoogte. Mocht u mij op voorhand toestemming vragen, dan had ik op voorhand geweigerd.6. Ik heb het pakket terug opgestuurd om 16u19, dus ik heb de matras niet gebruikt.7. Op 25 augustus ontving een reclamemail van jullie, met daarin de aanbeveling voor de Eazzzytopper. Jullie vermelden nu helemaal onderaan het product 'Onze Eazzzy Topdekmatrassen zijn momenteel erg populair. Het kan voorkomen dat uw gekozen maat door omstandigheden tijdelijk niet leverbaar is. Indien dit het geval is ontvangt u van ons een alternatief van hogere kwaliteit van het merk Felman. Laat u verrassen door het optimale slaapcomfort van Felman.' Bij het overlopen van de verschillende maten, staan alle maten op voorraad. Jullie maken reclame voor een product dat jullie niet meer ter beschikking hebben. Ik vind dit alle eigenschappen van een scam bevatten.Dit kost me € 10,40 om een product terug te retourneren, dat ik niet gekocht heb, noch mijn toestemming voor verleend heb. Ik verwacht een compensatie voor mijn geleden schade.Ik hoop op een correcte terugbetaling binnen de termijn en hoop op een eerlijk antwoord van jullie diensten. Als klant kan ik begrijpen dat er product niet meer voorradig is, maar waarom jullie dan deze verkoopstechnieken toepassen, dat gaat mijn petje te boven.Uw berichten tegemoetkomend.Met vriendelijke groetMathieu Goeminne

Berichten (1)

TOMMY TELESHOPPING

Naar: M. G.

25/08/2020

- Please type your reply above this line -Beste klant,Hartelijk dank voor uw bericht.Wij streven ernaar uw bericht zo spoedig mogelijk te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Tommy Teleshopping[L7V648-38W7]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform