Terug

terugbetaling maanden te laat.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. P.

Naar: Telenet

22/11/2023

Mijn aankoop van een iphone 15 128 GB model bij Telenet liep al meteen mis. De Levertijd online vertelde mij deze te krijgen na 3 werkdagen. Na een week begon ik al te vermoeden dat er iets fout ging. Toen ik na anderhalve week begon rond te bellen, verwezen ze me eerst door naar een telenet winkel in bree. De medewerkers begrepen daar zelfs niet waarom ik naar daar gestuurd werd. Bree verwees naar de winkel in Genk. waar ik direct daarna naar toe ging. Daar wisten ze te zeggen dat er iets fout was gegaan in het verdelingscentrum. Aangezien het daar al reeds dicht was. gingen ze morgen bellen en mij, de klant. ook inlichten. dat is zelfs niet gebeurd. Ik ben toen een week later door lange werkuren, zelf naar de winkel gegaan waar ik een totaal nieuwe telefoon heb aangekocht. Ik heb op dit moment dus effectief 2 compleet nieuwe telefoons betaald. de terugbetaling ging binnen maximum 2 weken in orde zijn. We zijn intussen een maand verder. En aangezien het hier over een bedrag van +€800 kan dit soort incompetentie echt niet. De eerste betaling online is al geleden van 3 oktober. De tweede betaling is al geleden van 17 oktober. Mijn budgetplanning is stevig door elkaar geschud. niemand kan spontaan €869 missen. Ik twijfel zelfs als ik het ooit nog terug zie als deze klacht niet nu aangehaald werd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform