BesteIk bestelde 3 artikelen waarvan 1 artikel een langeafstandsverzending was met een meerkost van €3,9. Dit artikel werd door ZALANDO zelf geannuleerd en het bedrag van het artikel stond de volgende dag op mijn rekening. Echter de extra kost (wat ik moest betalen door dit artikel) is niet terug gestort. Na een mailtje kreeg ik het antwoord dat ze mijn geld niet kunnen terug storten omdat mijn hele bestelling nu wordt gezien als een lange afstandsbestelling aangezien de andere artikelen uit hetzelfde magazijn komen. (Als dit zo was waarom was er dan enkel op 1 artikel dit tarief van toepassing?)Aangezien de duizenden bestellingen die er dagelijks bij zalando gedaan worden en aangezien dit automatisch kan gebeuren zonder dat er ook een terugbetaling gedaan kan worden vind ik dus pure diefstal. Dat ik moet betalen omdat iets van ver moet komen kan ik begrijpen maar als wat ik besteld heb dan ook niet eens geleverd wordt maar toch te verzendkosten betaald moeten worden is onaanvaardbaar.Hopelijk word ik toch tegemoetgekomen en wordt het systeem aangepast zodat dit niet meer kan gebeuren.Met vriendelijke groeten Tommy Corrias