Mevrouw,Mijnheer,Op 24/08/2023 heb ik een diepvriezer van het merk Bosch bij uw onderneming besteld met gratis verzending met uw eigen transportdienst. De betaling werd prompt via overschrijving geregeld.Helaas heb ik moeten vaststellen dat uw bedrijf het niet erg nauw neemt met klantvriendelijkheid en contractuele verplichtingen. Ik verwijs verder naar mijn e-mails die ik herhaaldelijk stuurde om u te herinneren aan uw contractuele leveringsplicht. U antwoordde dat het product “op bestelling” stond bij de leverancier. Eerst zei u dat er een logistiek probleem in de productie van sommige onderdelen was, daarna schoof de “verwachte” leverdatum steeds maar op.Uiteindelijk had u na meer dan 4 maanden nog steeds niet geleverd. Ik ben van oordeel dat de redelijke leveringstermijn daarmee ruim is overschreden en dat u dus uw contractuele verplichting om tijdig te leveren niet bent nagekomen. Aangezien u ondanks mijn herinneringen na 4 maanden nog steeds niet geleverd had, heb ik mijn herroepingsrecht uitgeoefend en u verzocht heb de terugbetaling te regelen.Maar ook daar hield u zich niet aan de afspraken, zijnde een terugbetaling binnen een redelijke termijn. Ik heb u hieraan herinnerd en u heeft zich ervan af gemaakt met: “Dit zou al in orde moeten zijn volgens ons systeem. Voor alle zekerheid laat ik dit nakijken voor u. U ontvangt een mail zodra manueel nagekeken” .Tot op heden mocht ik echter nog steeds geen mail van u ontvangen, en sindsdien beantwoordt u ook mijn herinneringen hieromtrent niet meer.Op heden werd nog altijd niet terugbetaald.Ik verzoek u hierbij dan ook vriendelijk, doch uitdrukkelijk, om prompt het door mij betaalde bedrag terug te storten op mijn rekening en dit uiterlijk binnen 14 dagen (uiterlijk 15/02/2024).Als u hieraan geen passend gevolg geeft, maak ik het dossier voor verdere stappen over aan mijn raadsman en zullen wij samen gerechtelijke stappen ondernemen.Hoogachtend