Op 21 juni kocht ik bij VANDEN BORRE een Apple TV 4K 32GB voor €179, op die dag was het de goedkoopste prijs van de webshops. Op 22 juni was er een dagdeal-actie bij bol.com, hetzelfde toestel voor €157. Ik wist dat Vanden Borre stond voor laagste prijs garantie, dus ging ik meteen naar de site zelf. Daar stond duidelijk dat je binnen de 30 dagen na aankoop een verzoek kon indienen voor een terugbetaling voor de laagste prijs, mits de webshops/winkels die zij hadden genoteerd. Bol.com stond hierbij, ik moest ook een foto toevoegen voor meer bewijs te hebben. Stuurde alles door en kreeg al snel een antwoord dat je binnen de 3 weken een antwoord zou krijgen. Gisteren, donderdag 1 juli, kreeg ik antwoord. Ze gingen hier niet compenseren want het was via een partnerschap van bol.com. Ik nam de printscreen er terug bij en hier stond duidelijk bij verkoop door bol.com. Reageerde terug dat dit erbij stond, prinstscreen er nogmaals bij en omcirkelde verkoop door bol.com. Ik vroeg aan hun dat dit dus geen partnerschap was en wel degelijk door bol.com was. Al snel kreeg ik een degoutant, boertig antwoord met veel DRUKLETTERS terug dat ze niet gingen tegemoetkomen, dat ze niet terugbetaalde als het van partners was. Dan stappen we nu naar Test-Aankoop voor ons te laten helpen. Maar Vanden Borre, bedankt en tot nooit meer!