Terug

Terugbetaling krediet op domicileringrekening

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. F.

Naar: Buy Way

20/09/2025

Goededag ik had gebeld voor volledige betaling van krediet op 2 iphones na 24 uur kreeg ik het document met bedrag van 1988 euro die heb ik overgemaakt met gestructureerde mededeling naar rekeningnummer waarop jullie domicileringen doen BE82 0015 4770 0068 omdat er onduidelijkheid is welke jullie juiste was na dat ik verstuurde zag ik in zeer kleine letters jullie andere rekeningnummer nu weet ik niet of ik het juiste verstuurd heb . Het is in ieder geval betaald op jullie bankrekening van domicileringen . Gelieve jullie documenten dan ook in toekomst het nog in groot vermelden naar welke rekening. Dus zouden jullie dit kunnen oplossen aub en iets laten weten dat jullie mijn krediet heb kunnen stopzetten . Ik zal documenten uplouden hier in plaatsen . Het gaat om groot geld 💰

Berichten (2)

Buy Way

Naar: G. F.

22/09/2025

We danken je om met Buy Way contact te hebben opgenomen. Deze e-mail bevat een nieuwe notificatie betreffende je aanvraag. Beste GREGORY, Wij bevestigen dat wij uw klacht ontvangen hebben via het platform Testaankoop. Wij herinneren u eraan dat uw klacht openbaar is op dit platform. Wij raden u ten sterkste aan geen privégegevens door te geven om elk risico op fraude of identiteitsdiefstal te vermijden. U ontvangt zo snel mogelijk een e-mail met uitleg op het e-mailadres in uw dossier. Met vriendelijke groeten, Camille Het Buy Way-teamVind alle info over je dossier terug in Buy Way MobileFAQ Contact ChatOnze website BUY WAY PERSONAL FINANCE nv Boudewijnlaan 29 bus 2 - 1000 Brussel FSMA 019542a - RPR Brussel - KBO 0400 282 277 - ING IBAN BE03 3101 2966 9484 - BIC BBRUBEBB

G. F.

Naar: Buy Way

22/09/2025

Ik heb alle documenten verstuurt naar jullie reactie ik had ze normaal ook geupload via hier naar jullie dat is meer dan 1 screenshot , ook is er de correcte gestructureerde mededeling doorgegeven heb het nagekeken , het geld is via instant overgemaakt naar jullie domicilering rekening dus op jullie andere. . Dan die op website staat gelieve spoedig kijken of alles in orde is bedankt alvast voor snelle reactie ook is het per mail naar jullie gestuurt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform