Terug

Terugbetaling kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. K.

Naar: Europ Assistance Belgium

17/08/2023

BesteWij hebben een contract afgesloten voor onze reis bij europ assistance. Jammer genoeg hebben we daar dan ook beroep op moeten doen. We zijn alles behalve tevreden. Zaterdag 15 juli 2023. Onze auto krijgt problemen en we vallen in Panne in Oostenrijk. We belden naar europ assistance en vertelden dat we in panne stonden met onze drie kinderen in Oostenrijk aan een tankstation. Ze zeiden dat ze zo snel mogelijk hulp zouden sturen. Namelijk een depaneur en een technieker. Na 2 uur wachten was de depaneur er eindelijk. Maar zonder technieker. Dus we wisten niet wat er met de auto mis was. Gebeld naar Europassistance. Was ondertussen de derde keer. En steeds iemand anders die niet wist waarover het ging. Onze auto werd naar de dichtstbijzijnde garage gesleept en wij moesten op hotel. Even alle gegevens doorgegeven via bericht zoals ze vroegen want zij zouden op zoek gaan naar een hotel voor ons gezin. Weer zo snel mogelijk. Ondertussen zaten we al 4 uur te wachten op de grond op straat.Na 6 uur (23.00s avonds) hadden we nog steeds niets gehoord. De kinderen waren op wij waren op. We hebben dan gebeld en ze stelden voor om zelf op zoek te gaan naar een hotel. Er werd gezegd dat zij alle kosten zouden terugbetalen en dat ze de dag nadien zouden zien voor eventuele verdere hotelovernachtingen indien de auto niet direct kon gemaakt worden. Het was zaterdag. Dus we hebben dan een taxi gebeld en zijn naar een hotel gereden in de buurt. Zondag moesten we voor 12u uitchecken. Dus terug gebeld met de vraag wat we moesten doen. Nog steeds hadden zij geen oplossing voor ons en hebben wij zelf ons plan moeten trekken en met eigen centen terug een nacht geboekt. Over de auto wisten we nog niets want die stond in de garage en die was dicht aangezien het zondag was. Op maandag terug hetzelfde verhaal. Gebeld en nog steeds hadden zij geen oplossing. Nog steeds geen hotel. Over de auto wisten ze.niets. we hebben zelf contact opgenomen met de garage waar de auto stond. Die mensen wisten.van niets. De auto stomd daar maar zij wisten niet wat er aan de hand was en ze hadden ook niets gehoord niet van een technieker en niets van europassistance. Ook op dinsdag hetzelfde verhaal. Omdat het hotel volgeboekt was die dag konden we ook niet bijboeken. De garagr wist nog steeds van niets en wij stonden daar gewoon. Onze repatriëring die was nig niet in orde. Niet voor de auto niet voor ons. Terug gebeld ondertussen de 100ste keer ofzo. Ze zeiden dat we zelf onze terugreis baar huis konden regelen en ze alles zouden terug betalen. We hebben tickets geboekt en zijn naar huis gevlogen. Onze auto is daar gebleven.We zijn nu een maand verder en hebben onze auto en onze centen nog steeds niet terug. De vermoedelijke datum is 01 september voor de auto. Wat volgems ons veel te lang heeft geduurd.Onze centen een bedrag van bijna 3000 euro.. nog steeds niet terug...We hebben fysiek en mentaal geleden en nog steeds zijn de zorgen er. We zijn alles behalve tevreden. Een schadevergoeding zou hier dan ook terecht zijn.

Berichten (2)

Europ Assistance Belgium

Naar: M. K.

17/08/2023

Beste Test-Aankoop,Wij bevestigen u de goede ontvangst van het bericht van de klant. Met spijt vernemen wij dat het dossierverloop niet voldeed aan de verwachtingen van de heer Khourchid.De tevredenheid van onze klanten ligt ons nauw aan het hart.We streven er dan ook naarom de klant zo snel mogelijk een kwaliteitsvol antwoord te bezorgen.Onze dienst zal het dossier grondig analyseren en zo nodig bijkomende inlichtingen inwinnen bij medewerkers, partners en dienstverleners. Dit vergt echter de nodige tijd.Wij zullen ons antwoord rechtstreeks aan de klant sturen.Met beleefde groeten,Marie-Annick DIMIAUXComplaints OfficerEurop Assistance BelgiumA:Cantersteen 471000BruxellesKantersteen 471000BrusselE:complaints@europ-assistance.beT:+32 2 541 90 48

Europ Assistance Belgium

Naar: M. K.

17/08/2023

Beste Test-Aankoop,Wij bevestigen u de goede ontvangst van het bericht van de klant. Met spijt vernemen wij dat het dossierverloop niet voldeed aan de verwachtingen van de heer Khourchid.De tevredenheid van onze klanten ligt ons nauw aan het hart.We streven er dan ook naarom de klant zo snel mogelijk een kwaliteitsvol antwoord te bezorgen.Onze dienst zal het dossier grondig analyseren en zo nodig bijkomende inlichtingen inwinnen bij medewerkers, partners en dienstverleners. Dit vergt echter de nodige tijd.Wij zullen ons antwoord rechtstreeks aan de klant sturen.Met beleefde groeten,Marie-Annick DIMIAUXComplaints OfficerEurop Assistance BelgiumA:Cantersteen 471000BruxellesKantersteen 471000BrusselE:complaints@europ-assistance.beT:+32 2 541 90 48


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform