Terug

Terugbetaling kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

P. D.

Naar: TRANSAVIA

10/03/2025

Levering bagage op bestemming met 3 dagen vertraging. Er werden enkele noodzakelijke aankopen gedaan, vnl. kledij omdat het in Brussel op dat moment aan het vriezen was en 20° in Tenerife. Een kopie van de aankoopbonnen werd binnen de contractuele termijn opgestuurd via mail naar Transavia. Oorspronkelijke vlucht mat Brussels Airlines werd geannuleerd. De passagiers werden vervolgens door Transavia naar de bestemming gevlogen (Tenerife Sur). B A G A G E V O U C H E R Aanvangsdatum : Vertrekdatum : Geboekt : Supplier text : Aantal personen : De Geyter/Paul Van Impe/Martine 09-01-2025 09-01-2025 2 x 15kg ruimbagage heenreis Transavia 2 Reserveringsnummer : 5823762

Berichten (2)

TRANSAVIA

Naar: P. D.

24/03/2025

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Beste Imke, Het is vervelend om te vernemen dat je koffer met vertraging is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit niet is wat je verwachtte. Mocht je een reisverzekering hebben, dan kan het voordeliger zijn om je claim daar in te dienen. Verzekeraars kunnen vaak een hogere vergoeding bieden. Wij vergoeden onze aansprakelijkheid dan uiteindelijk aan de verzekeraar. Dien je de claim toch liever direct bij ons in, dan heb ik de volgende informatie nodig: • Het vermissingsrapport van de melding op de luchthaven (Property Irregularity Report) • Bonnen van de noodzakelijke aankopen tijdens de vertraging van je bagage Je kunt de gevraagde documenten toesturen via een reactie op dit bericht. Zodra ik ze ontvangen heb, help ik je weer zo snel mogelijk verder. Eventuele vragen mogen natuurlijk ook worden toegevoegd aan je reactie. Met vriendelijke groet, Jamilah Transavia Service CenterVolg ons op social media ©2025, Transavia‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Je hebt een klacht ontvangen van PAUL D Je hebt een klacht ontvangen van PAUL D PAUL D heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@5cfc1a7087afadd490@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Klacht:Naam van de klantPAUL DE GEYTERKlantnummerSunweb factuur 5823762Klachtnummer12260679Soort probleemBetalingen en terugbetalingenBeschrijvingLevering bagage op bestemming met 3 dagen vertraging. Er werden enkele noodzakelijke aankopen gedaan, vnl. kledij omdat het in Brussel op dat moment aan het vriezen was en 20° in Tenerife. Een kopie van de aankoopbonnen werd binnen de contractuele termijn opgestuurd via mail naar Transavia. Oorspronkelijke vlucht mat Brussels Airlines werd geannuleerd. De passagiers werden vervolgens door Transavia naar de bestemming gevlogen (Tenerife Sur). B A G A G E V O U C H E R Aanvangsdatum : Vertrekdatum : Geboekt : Supplier text : Aantal personen : De Geyter/Paul Van Impe/Martine 09-01-2025 09-01-2025 2 x 15kg ruimbagage heenreis Transavia 2 Reserveringsnummer : 5823762 trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__ Vriendelijke groeten, Testaankoop Gebruiksvoorwaarden

P. D.

Naar: TRANSAVIA

25/03/2025

Ik beschik niet over een reisverzekering. => Het vermissingsrapport van de melding op de luchthaven (Property Irregularity Report) Dit was niet beschikbaar gezien er NIEMAND aanwezig was bij aankomst. Op één plaats werd ons een email-adres gegeven om onze klacht in te dienen. Mijn mail van 10/01/2025: "Op de luchthaven gisterenavond hebben we een papiertje gekregen met een website op. Htttps://mybag.aero/baggage/#/pax/transaviaairlines/en-gb/main-menu Daar heb ik alles ingevuld en kreeg de code : TFSHV10154" Alle gegevens zijn onmiddellijk tijdig verstuurd naar: Htttps://mybag.aero/baggage/#/pax/transaviaairlines/en-gb/main-menu Daar heb ik alles ingevuld en kreeg nogmaals de code : TFSHV10154 Ik heb van Transavia zelf ook een code ontvangen die ik onmiddellijk ingevuld en verstuurd heb. => Hier is je verificatiecode: 605141 "Welkom bij Mijn Transavia" "Gelukt! Je Mijn Transavia-account is aangemaakt." Een aanvraag tot terugbetaling van de noodzakelijke kosten werd u reeds direct doorgestuurd binnen de voorziene termijn. Alle gegevens zijn onmiddellijk verstuurd naar: Htttps://mybag.aero/baggage/#/pax/transaviaairlines/en-gb/main-menu Daar heb ik alles ingevuld en kreeg de code : TFSHV10154 Details van de noodzakelijke kosten + kopie van aankopen werden ook al via deze weg doorgemaild. Gelieve dit te checken in uw mailbox.

Bemiddeling door Testaankoop 09 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform