Terug

terugbetaling kosten retour

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

G. D.

Naar: AliExpress

09/04/2025

Beste, onlangs bestelling gepaast voor een SDkaart op aliexpress die ik dacht 'SANDISK' te zijn. helaas kreeg ik een 'SANDIAN' replica toegestuurd. heb hierop een dispute geopend met als reden niet tevreden met beschrijving artikel aangezien ik niet tevreden was met de fake copy. helaas waren de foto's op de website duidelijk aangegeven dat het sandian was dus heb ik mij hierbij neergelegd en het aanvaard aangezien ik hier in fout was en niet goed had opgelet en gekeken naar de foto's. dus ging ik dus gewoon de SANDIAN sd card gebruiken thuis, helaas merktte ik ook dat deze niet werkte en defect was. (hiervan bewijs) heb hun dit dan via live chat gezegd en ze zeiden me dat ik het opnieuw kon opsturen. heb hun duidelijk gevraagd achter een retourlabel en hierop meldden ze dat dit niet hoeft dat ik de retourkosten moest betalen en dat ze me dit achteraf gingen terugbetalen. artikelkosten reeds terugbetaald gekregen maar ze weigeren nu de retourkosten te betalen wegens 'nature of dispute' dat nog steeds staat op 'niet tevreden met artikel' dan is het natuurlijk op kosten van de koper maar 'nature of dispute' moest reeds aangepast zijn naar 'artikel defect' en dan zijn de retourkosten op naam van aliexpress. ik zou graag dat ze me ASAP mijn 9,80 euro terugbetalen van de retourkosten. ordernummer : 3050069936456383 Met vriendelijke groeten, De Metter Geoffrey

Bemiddeling door Testaankoop 24 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform