Terug

Terugbetaling korting

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

D. L.

Naar: IKEA BELGIUM

25/11/2024

Korte beschrijving van uw probleem Ondanks dat verschillende keren telefonisch is toegezegd dat de korting van 3 percent zou teruggestort worden op mijn bankrekening (reden staat in dossier, op moment van afhandelen aankoop keuken in winkel Gent kon geen betaling worden gegenereerd wegens it probleem. Er werd me een link doorgestuurd om te betalen thuis, maar ik kon daar de korting niet regelen). Gebeld dit weekend, een specialist van dit dossier ging me vandaag zeker contacteren. Is niet gebeurd. Het gaat om niet meer dan 30 euro… en het dossier blijft aanslepen , loopt al meerdere weken

Berichten (4)

IKEA BELGIUM

Naar: D. L.

29/11/2024

Beste, We hebben uw vraag goed ontvangen. Zou u ons zo vriendelijk willen zijn wat meer informatie te verstrekken in verband met de 3% korting? Van zodra we deze informatie en bewijsstukken ontvangen bekijken we met onze klantendienst hoe uw vraag te beantwoorden. Met vriendelijke groet, IKEA

D. L.

Naar: IKEA BELGIUM

29/11/2024

IKEA Tot 3 % 31-12-2026 korting op de aanschaf van je e-cadeaukaart (cumuleerbaar met lopende kortingen) Onmiddellijke ontvangst van e-cadeaukaarten per e-mail Geldig online en in de winkels. Beschikbare bedragen: €50 en €100 Lees de voorwaarden Via membersclub van test aankoop

D. L.

Naar: IKEA BELGIUM

29/11/2024

Beste IKEA medewerker Zie bovenstaand bericht De bons konden niet ingebracht worden via de online link

Bemiddeling door Testaankoop 29 november 2024

IKEA BELGIUM

Naar: D. L.

02/12/2024

Beste, Uit uw toelichting blijkt dat dit cadeaupassen zijn die via de ledenvoordelen van testaankoop werden aangekocht. We raden dan ook aan om contact op te nemen met de klantendienst van testaankoop daar wij geen inzage hebben in welke voordelen zij aanbieden. Indien u een voorbeeld heeft van een cadeaupas (referentie) dan kan onze klantendienst kijken waarom een probleem zich voordoet. Met vriendelijke groet, IKEA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform