Terug

Terugbetaling komt maar niet in orde

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

I. S.

Naar: CheapTickets.be

05/11/2025

Beste, Ik heb al 2 x vliegtuigstoelen gereserveerd en betaald. Beide werden geannuleerd en ging ik de volledige terugbetaling krijgen. Ik ben al 1,5 maand met de klantendienst aan het chatten en krijg telkens de mededeling dat het in orde is, dat ik tussen de 5-10 dagen geduld moet hebben. Maar dit zeggen ze telkens opnieuw en ik heb nog steeds geen terugbetaling gekregen. Het gaat over meer dan 600 euro. Ik heb hier samen met mijn dochters een jaar voor gespaard, voor deze trip. Over 2 weken vertrekken we en we hebben dat geld echt dringend nodig. Ik heb hier echt wel hulp bij nodig. Het lijkt alsof ze de stoelreserveringen bewust annuleren om dan even met mensen hun liquide middelen te kunnen spelen en werken.

Berichten (1)

CheapTickets.be

Naar: I. S.

05/11/2025

Hallo Ineke, Vervelend dat je de terugbetaling nog niet hebt ontvangen. We willen dit graag zo snel mogelijk in orde maken, maar hebben je gegevens niet ontvangen via onze beveiligde omgeving van je account. Deze emails zijn zojuist opnieuw naar je gestuurd en zodra je dit hebt gedaan, wordt de terugbetaling direct in orde gemaakt. Ik ga ervan uit dat het hiermee opgelost is. Met vriendelijke groet, CheapTickets.be Ingrid ---------------- The Original mail ------------------- Sender: klachten@test-aankoop.beklachten@test-aankoop.be Time: 2025-11-05 15:01 Recipient: complaints@travix.comcomplaints@travix.com Subject: [External]Terugbetaling komt maar niet in orde


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform