Terug

terugbetaling inschrijvingsgeld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. H.

Naar: Centrum voor Avondonderwijs

07/09/2025

Ondanks de vele telefoontjes en mails heb ik nog steeds mijn inschrijvingsgeld niet terug gekregen. Ik heb de opleiding geannuleerd omdat deze steeds verzet werd. Telefonisch werd besproken dat ik het geld terug wil en zou krijgen, ook is dit nog eens via mail gestuurt maar de betaling blijft uit. Ondertussen worden ook zelfs mijn mails niet meer beantwoord.

Berichten (1)

Centrum voor Avondonderwijs

Naar: A. H.

09/09/2025

Beste Anke, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen uw bezorgdheid en verontschuldigen ons voor de vertraging in de behandeling van uw terugbetaling. Uw aanvraag is momenteel in verwerking bij onze boekhouding. U ontvangt zo spoedig mogelijk een update per mail zodra de terugbetaling effectief is uitgevoerd. Wij willen benadrukken dat we uw eerdere herinneringen wel degelijk hebben beantwoord. Mocht er toch iets aan onze aandacht zijn ontsnapt, laat het ons gerust weten zodat we dit onmiddellijk kunnen rechtzetten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Vriendelijke groeten, Kim Peeters 03 292 33 33 www.centrumvooravondonderwijs.be De informatie verzonden in dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Indien u dit bericht ten onrechte ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken maar de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren en het daarna te verwijderen. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van de in de e-mail ontvangen informatie aan derden is niet toegestaan. Centrum Voor Avondonderwijs vzw staat niet in voor de juiste overbrenging van een verzonden e-mail, noch voor de tijdige ontvangst daarvan. Dit bericht is opgemaakt onder voorbehoud van alle recht en zonder enige nadelige erkentenis. Op zo 7 sep 2025 om 20:00 schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform