Terug

terugbetaling huurwaarborg

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. J.

Naar: Korfine

01/05/2020

Op 13 maart vroeg de tussenpersoon, Johan Chrarlier, de door hem opgestuurde documenten te ondertekenen en retour te sturen. Op 19 maart zijn de documenten getekend en weer terug gestuurd naar Johan. Johan meldde op 20 maart dat alle documenten netjes naar Korfine zijn verstuurd. Op 7 april heb ik aan Johan de stand van zaken gevraagd, Johan heeft op 10 april geantwoord dat de ID van de verhuurder ontbrak en dat Korfine dit zou oppakken bij de verhuurder. Korfine meldt op 17 april dat de ID van de verhuurder ontbrak. De verhuurder meldt dat ze juist contact hebben gehad met de tussenpersoon Johan en ook bericht hebben gekregen dat alles in orde is en dat Korfine het huurwaarborg gewoon moet uitbetalen. Er is herhaaldelijk gevraagd naar de stand van ons dossier, echter krijg ik maar geen duidelijk antwoord. De tussenpersoon (Johan) heeft mij vermeldt op 17 april dat Korfine alles aan zou doen om de borg de week er na uit te betalen. Maar die zelfde dag kreeg ik weer een bericht van Korfine met het bericht dat ze niet de borg kunnen uitbetalen omdat ze alsnog een ID missen van de verhuurder. Uiteindelijk heb ik op 29 april een brief terug verstuurd naar Korfine met het vriendelijke verzoek om z.s.m. de borg uit te betalen. Tot op vandaag geen reactie.ik hoop dan ook dat er langs deze weg eindelijk een antwoord zal gegeven worden op onze vragen en dat de waarborg zal worden vrijgegeven... 1890 is de huurwaarborg, hier gaan nog kosten van plaatsbeschrijving van af.

Berichten (1)

Korfine

Naar: A. J.

12/05/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform