Beste klant,bedankt voor het contacteren van Rentalcars.com. Mijn naam is Martina en ik zal blij zijn om u te helpen met uw verzoek.Allereerst wil ik me verontschuldigen voor de vertraging in ons antwoord en ook uitleggen dat we momenteel geen Nederlands sprekende agenten beschikbaar hebben, dus ik gebruik een vertaler om uw contact te beantwoorden. Om u van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u een claim te openen via onze website door de volgende stappen te volgen:-Ga naar Rentalcars.com-Selecteer Mijn reservering beheren-Voeg bevestigingsnummer en emailadres in-Aan de rechterkant van de pagina vindt u een Klantenservice knop-Volg de instructies door de vragen te beantwoorden die door het systeem worden gesteldAarzel niet om deze e-mail te beantwoorden als u nog vragen of twijfels heeft, wij zullen u graag blijven helpen.Met vriendelijke groeten,Martina Reservations Department The World's Number 1 Online Car Rental Service s:www.rentalcars.com/