Beste, Ik heb een INTENSE verzekeringsformule, Telefonie Pac bij jullie afgesloten bij de aankoop van mijn gsm. Op 13.09.2022 diende ik een schadegeval in en het herstel van de schade werd goedgekeurd voor €339. Tot op heden werd dit bedrag nog steeds niet teruggestort op mijn rekening. Ik nam hiervoor al heel vaak contact op met jullie diensten. Telkens krijg ik de boodschap dat het is doorgegeven, dat de uitbetaling zeker binnen de 2 weken zal volgen of dat het op de priorlijst staat. We zijn nu 7 maanden verder en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik geraak zelf niet meer binnen op de dienst schadegevallen. Ik krijg de boodschap 'Alle lijnen zijn bezet, bel op een later moment terug. Dit al 2 weken lang. Als ik via een ander keuzemenu iemand aan de lijn krijg, krijg ik de boodschap dat ze niet in mijn dossier kunnen en ik een formulier moet invullen. Daarnaast zijn er deze maand 3 extra betalingen van mijn rekening gehaald. Op 19.4.2023 €69.99 (Buy back-SFAM), op 24.4.2023 €69.99 (Buy back) & op 25.4.2023 €15.99 (Pack essentiel - SFAM). Een totaalbedrag van €155.97 zonder toestemming. Via de bank heb ik de betalingen kunnen terugvorderen en heb ik momenteel alles geblokkeerd. Vandaag kreeg ik toch iemand van jullie organisatie te pakken, iemand van de commerciële dienst. Zij heeft mij gegarandeerd dat dit werd stopgezet. Ik wens een terugbetaling van het schadegeval van €339 en dit graag zo snel mogelijk. Indien ik binnen 2 weken niets heb ontvangen, onderneem ik juridische stappen via een advocaat.