Terug

Terugbetaling gevraagd van het niet leveren een bestelling en betaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: Elektro Lommelen

25/01/2023

Beste,Wij hebben op 23/09/22 een bestelling geplaatst van een AEG wasmachine en droogkast type TL7FBE94BW en 7DBG86P en een betaling gaan voor een totaalbedrag van 1.384,00€.Deze bestelling is tot heden niet geleverd, bij de navraag wanneer de levering zou gedaan worden krijgen we telkens een antwoord dat jullie dit niet weten en vermoedelijk in week ..... ? Daarom wensen wij ons betaald bedrag van 1384,00€ dan ook volledig terug van jullie.Hopende op een gunstig gevolg van onze vraag, verblijven wij inmiddels.Met vriendelijke groeten,Erik HorrixSteps & Co

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: E. H.

25/01/2023

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiOTE5ZDE3NzktMTJkOC00MmI4LThiNWYtMTFiNTZmNzBiNWYxIiwidGlja2V0X2lkIjoxNDU5OTQ3NSwiZXhwIjoxNjgyNDMzOTIzLjIwNzA3OX0.doEugI9Uu1iH1p9p_JPODkaTtnOoakgcLTsjjqoL9tcandticket_id=14599475andgid=15872]   [Lommelen Team - 10] LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV25 Jan 2023 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. Op onze locatie kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 14599475Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle dexposition, vous ne pouvez donneraucune information sur létat ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 14599475Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.Léquipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.be   [Onbekend -] ONBEKEND - 25 Jan 2023 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van Erik Horrix Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01706876-64].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01706876-64. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 7d7abb0a-6c1b-4bfb-bad1-cefa2a321f4a Terugbetaling gevraagd van het niet leveren een bestelling enbetaling Naam van de klant Erik Horrix Klantreferentie Offertenummer: 242523 Beschijving van de klacht Beste,Wij... Ticket reference: 919d1779-12d8-42b8-8b5f-11b56f70b5f1


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform