Terug

Terugbetaling gevraagd - lessen worden steeds uitgesteld

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Centrum voor Avondonderwijs

29/10/2025

Betreft: Verzoek tot terugbetaling cursusgeld Studentnummer: 172893 Beste meneer/mevrouw Op 15/10/2025 kreeg ik de melding dat de opleiding waarvoor ik ben ingeschreven opnieuw wordt uitgesteld. Ik was eerder al geswitcht van opleiding, op aanraden van jullie diensten, nadat mijn vorige opleiding (ingeschreven op 15/08/2023!!) ook (meermaals) werd uitgesteld. Ik heb toen gekozen voor Toerisme en Recreatie. De opleiding zou starten op 08/09/2025. Helaas werd ook deze startdatum uitgesteld naar 03/11/2025. Ik heb daarop jullie diensten gecontacteerd met de vraag om een terugbetaling. Jullie antwoord was dat ik, omdat ik reeds gebruik heb gemaakt van het recht om te switchen, geen terugbetaling kan aanvragen. Echter is het duidelijk onmogelijk om bij jullie een opleiding te volgen op de opgegeven startdatum, daar het iedere keer wordt uitgesteld. Deze keer al naar januari 2026. Doordat deze volgorde van gebeurtenissen zich steeds herhaalt, heb ik er geen vertrouwen meer in dat ik nog een opleiding zal kunnen volgen bij jullie. Ik vraag nu dus opnieuw een terugbetaling aan, omdat jullie de dienst waarvoor ik al lang betaald heb, niet kunnen leveren op de opgegeven startdatum. Ik verzoek u dan ook vriendelijk, doch dringend, om het bedrag van 769,60 euro binnen 14 dagen na dagtekening van deze brief terug te storten op mijn, bij jullie reeds gekende, rekeningnummer. Met vriendelijke groeten Natasja Bervoets


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform