Betreft: Verzoek tot terugbetaling cursusgeld
Studentnummer: 172893
Beste meneer/mevrouw
Op 15/10/2025 kreeg ik de melding dat de opleiding waarvoor ik ben ingeschreven opnieuw wordt
uitgesteld. Ik was eerder al geswitcht van opleiding, op aanraden van jullie diensten, nadat mijn
vorige opleiding (ingeschreven op 15/08/2023!!) ook (meermaals) werd uitgesteld.
Ik heb toen gekozen voor Toerisme en Recreatie. De opleiding zou starten op 08/09/2025. Helaas
werd ook deze startdatum uitgesteld naar 03/11/2025.
Ik heb daarop jullie diensten gecontacteerd met de vraag om een terugbetaling. Jullie antwoord
was dat ik, omdat ik reeds gebruik heb gemaakt van het recht om te switchen, geen terugbetaling
kan aanvragen.
Echter is het duidelijk onmogelijk om bij jullie een opleiding te volgen op de opgegeven startdatum,
daar het iedere keer wordt uitgesteld. Deze keer al naar januari 2026. Doordat deze volgorde van
gebeurtenissen zich steeds herhaalt, heb ik er geen vertrouwen meer in dat ik nog een opleiding zal
kunnen volgen bij jullie. Ik vraag nu dus opnieuw een terugbetaling aan, omdat jullie de dienst
waarvoor ik al lang betaald heb, niet kunnen leveren op de opgegeven startdatum.
Ik verzoek u dan ook vriendelijk, doch dringend, om het bedrag van 769,60 euro binnen 14 dagen
na dagtekening van deze brief terug te storten op mijn, bij jullie reeds gekende, rekeningnummer.
Met vriendelijke groeten
Natasja Bervoets