Beste, Begin juli 2019 kocht ik in de inno te Antwerpen een horloge van Fossil, herenmodel 'the minimalist' twv 119,95 euro.Na enkele weken merkten we al snel dat er iets mis was met de horloge, de tijd stond na enkele dagen altijd fout. Ook al stond de horloge niet stil. Ik dacht een probleem met de batterij, en ging met de horloge naar Inno Leuven. (Inno Leuven is voor ons dichterbij dan Antwerpen).Inno Leuven stelde vast dat het niet de batterij was, en stuurde de horloge op naar het fabriek.Enkele weken later kreeg ik telefoon dat de horloge hersteld was. Men had het binnenwerk vervangen. (bonnummer 37773)Ik ging de horloge ophalen en enkele weken later stelde ik hetzelfde probleem vast.Opnieuw naar inno Leuven en opnieuw werd de horloge opgestuurd. Ondertussen was het najaar 2019, en ik kreeg dan weer bericht dat de horloge hersteld was. Dit keer bonnummer 39488 en weer was het binnenwerk vervangen.Begin januari 2020 liep de horloge weer fout. Op 13/01 ging ik dan voor de derde keer naar Inno Leuven. Deze keer vroeg ik een terugbetaling. Een horloge die al 2x hersteld is, en nog niet werkt, dat klopt niet.De verkoper zei dat dit waarschijnlijk mogelijk was, maar hij eerst de horloge zou moeten opsturen naar het fabriek.Vorige week, na bijna 2 maanden wachten, belde ik naar Inno Leuven om te vragen of ze al nieuws hadden. Ja, ik mocht langskomen, maar er ze hadden het smsje om mij te verwittigen naar een ander nummer gestuurd.Vandaag ben ik dan naar Inno Leuven gegaan, en kreeg ik te horen dat ik een andere horloge mocht kiezen van een beperkt aantal merken.Dat jullie de horloge niet in cash geld willen terugbetalen, daar kan ik nog inkomen.Maar dat jullie mij nu verplichten om een andere horloge te kopen, kan ik niet begrijpen.Graag had ik op zijn minst een waardebon ontvangen waarmee ik ook iets anders dan een horloge kan kopen in de winkel.Met vriendelijke groeten,Steffy De Prins