Terug

Terugbetaling geretourneerde goederen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. D.

Naar: KOMRADS BV

09/10/2023

Beste, ik bestelde 2 paar schoenen bij Komrads, waar ik jammer genoeg 1 paar van moest retourneren. Pakketje werd teruggestuurd met Bpost ( met een retourlabel dat via hun website werd aangemaakt). Dit pakket kwam bij hen aan op 30/8. Tot op heden nog geen terugbetaling ontvangen. Er komt geen antwoord op mijn mails of vragen via hun social media. Op hun socials te zien, ben ik ook niet de enige gedupeerde. Met vriendelijke groeten, Tim

Berichten (1)

KOMRADS BV

Naar: T. D.

10/10/2023

Dag Tim,Wat spijtig om te horen dat je geen antwoord hebt gekregen. Ik vind jouwbericht echter niet direct terug tussen onze mails. Onder welke naam heb jedeze verstuurd?Ik heb jouw retour inderdaad teruggevonden, maar ik zie dat er ietsmisgelopen is met de melding en verwerking hiervan.Kan je ons nog even mailen op hello@komrads.world met de bevestiging welkpaar je exact hebt geretourneerd? Zodra we deze bevestiging hebben, wordtjouw aankoopbedrag asap teruggestort.Bedankt voor jouw geduld en alvast onze excuses dat dit op deze maniermoest verlopen. We zorgen ervoor dat alles zo snel mogelijk in ordegebracht wordt!Vriendelijke groeten,KomradsOp ma 9 okt 2023 om 19:37 schreef -- Team KomradsFollow us on Instagram -- Team KomradsFollow us on Instagram


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform