Beste,
Ik heb op 23 december 2024 een retour gedaan van bestelling 11003127947600. Dit betreft artikel BB154F00R-Q11- BOSS BIG COIN UNISEX - Portemonnee – black t.w.v. 109,95 euro.
Dit pakje is geretourneerd in een bruine Zalando envelop met tracking nummer: 323212278100168993268050. Volgens BPOST is dit pakje ook afgeleverd bij u op 26 december 2024, wat u ook bevestigt.
U geeft echter aan dat het betreffende artikel zich niet in het pakje bevond, en dat de verpakking ook niet beschadigd was. U geeft ook aan dat er interne controles zijn uitgevoerd waarop u beslist niet te crediteren.
Ik heb al meermaals met uw klantendienst contact opgenomen, maar ik krijg geen antwoord op mijn vragen.
- Welke zijn de controles die u heeft uitgevoerd?
- Kan u aangeven wat er dan wel in het pakje zat dat u heeft aangekregen? Volgens de gegevens van BPOST heeft het pakje een gewicht van 2 kg. Voor een lege enveloppe lijkt mij dat veel.
- Waarom werd ik niet op de hoogte gesteld van ontvangst van retour en dat er iets mis mee was?
Daar ik zeker ben dat het bestreffende artikel zich in het pakje bevond op het moment van aflevering bij BPOST, dring ik er op aan om een extra controle en rechtzetting.
In tussentijd betwist ik het factuurbedrag van 109.95 euro voor het geretourneerde artikel. De rest van het factuurbedrag van deze bestelling werd reeds voldaan.
Hopend op een oplossing.
Mvg
Sandy Engelen