Ik bestelde voor 102 euro zetelhoezen bij Unigro, online, betaalde meteen. Bij levering bleken ze te klein te zijn. Ik nam contact op met het nummer op het retourformulier, enkele dagen na de levering op 06/10/2018 was dit contact. Men zei me de retourbon te gebruiken. Ik stuurde de hoezen in perfecte staat in de originele verpakking terug, via Bpost, met track en trace, de retourzending werd op 08/10/2018 afgeleverd. Op het formulier stond duidelijk mijn adres, terugbetaling gevraagd, etc. Alles volgens hun instructies. Sindsdien heb ik van hen geen enkele reactie gekregen. Wanneer ik hen opbelde, stond ik steeds in wacht aan 30 cent per minuut. Nooit iemand te pakken gekregen. Dan heb ik op 27/10/2018 dan maar per e-mail geprobeerd contact te maken, doch op deze mail wordt geen enkele reactie gegeven. Evenmin op facebookchatberichten, zoals ze vragen op hun FB-pagina. Kortom, ik heb alle contactmogelijkheden uitgeput die op hun website vermeld staan, zonder 1 reactie, of mijn geld terug te zien. Dit ruikt echt naar platte oplichting veeleer dan een bonafide handelaar. Gezien ze op niets reageren, weet ik ook niet hoe ik mijn geld kan terug vragen. meer wil ik niet, mijn geld terug...