Terug

terugbetaling geannuleerde vlucht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Annulering vlucht

Klacht

B. C.

Naar: WIZZ AIR

20/09/2024

Op donderdag 12 september werd mijn Wizz Air vlucht met boekingsnummer RWTL8U geannuleerd wegens de staking in Charleroi. Ik kreeg melding om mijn vlucht via de app om te boeken, te laten terugbetalen of als krediet bij Wizz Air te bewaren. Bij het aanmelden bij de app vond ik echter nergens mijn vlucht terug. Ik spendeerde uren om in contact te komen met Wizz Air, maar zij maken het compleet onmogelijk. Ik heb niets van bovenstaande mogelijkheden zelf kunnen ingeven waardoor mijn geld als krediet opgeslagen werd. Ook dit krediet vind ik niet terug op mijn profiel. Ik wil dat mijn vlucht terugbetaald wordt maar slaag er dus niet in om dit aan te vragen.

Bemiddeling door Testaankoop 28 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform