Terug

Terugbetaling geannuleerde vlucht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. Z.

Naar: LUFTHANSA

19/01/2023

Geachte,Op advies van jullie (Luthansa) service-desk boekten wij een vlucht naar en van Amerika (Booking ref. MJGEYO). Omdat we mét onze hond willen vliegen nemen we na het boeken en betalen opnieuw contact met de service-desk om bevestiging te krijgen dat de hond mee kan. Anders dan voor de formele boeking in het vooruitzicht werd gesteld kan de hond wel mee naar Calgary maar niet op de terugvlucht uit Midden Amerika. Wij annuleren in dat zelfde telefoongesprek met de service-desk onmiddelijk de vlucht. Volledige terugbetaling wordt toegezegd (kan ook niet anders, we moesten eerst boeken om te weten dat de hond al dan niet zou meekunnen).Op 19/10 krijgen we een fragment (201,86 euro pp) terugbetaald. Na herhaaldelijk telefonisch en via customers relations schriftelijk contact te hebben genomen hebben wij na meer dan 100 dagen nog steeds het saldo ( 1192,20 euro ) niet ontvangen op onze rekening.Gelieve onmiddelijk 1192,20 terug te storten.Een gepaste compensatie voor de uren aan telefoon en tijd besteed aan de vele emails zou eveneens gepast zijn.Met achting.L. ZelderlooFrequent flyerMiles and More 9920 0548 6031 908


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform