Terug

Terugbetaling geannuleerde reis niet in orde

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: Neckermann

12/09/2023

Op 31 mei 2023 boekten wij via de website van Neckermann een reis naar Kreta. Deze reis gaat in de praktijk echter door via Corendon.Gezien ik van werk ben veranderd kan ik helaas geen vakantie nemen in deze periode en hebben wij op 8 juli de reis geannuleerd. Via e-mail hebben wij een bedrag doorgekregen welke niet terugbetaald ging worden maw een annulatiekost.Op de website van Corendon staat dat een terugbetaling automatisch gebeurd binnen de 14 dagen. Na veel contact heen en weer hebben we uiteindelijk na 33 WERKdagen een deeltje van ons geld teruggekregen. Dit hebben we ook meteen gemeld. Helaas ondertussen 44 werkdagen later nog steeds de rest van onze centjes niet gekregen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform