Terug

Terugbetaling geannuleerde boeking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: eDreams

26/09/2023

Beste, ik bestelde op 25/09 een vlucht met referentienummer 12761477070. Op 26/09 om 0057 u heb ik een e-mail van u ontvangen dat mijn booking geannuleerd werd.Het bedrag van de vlucht is wel gecrediteerd . In dezelfde mail vermeldt u dat er een terugbetaling zal gebeuren.Op 26/09 om 13u45 stuurde ik u een e-mail met een vraag over de terugbetaling die werd NIET beantwoord. Ik word automatisch doorverwezen naar de app waar ik ook de status van mijn ‘refund’ niet kan bekijken .U geeft als reden voor de annulatie van mijn boeking op dat er geen plaats meer vrij is op betreffende vlucht . Echter op uw website staat deze vlucht nog steeds als beschikbaar.Noch via chat, noch via telefoon, noch via e-mail krijg ik antwoord op mijn vraag . Ik krijg geen fysiek persoon te spreken enkel een robot die vermeld dat mijn booking gecanceld isAangezien ik de vlucht geboekt heb voor iemand anders en ook zijn prepaidkaart gebruikt heb voor de betaling wil die persoon asap zijn geld terug .Ik krijg geen antwoord van uw maatschappij , noch een terugbetaling .Graag een spoedige regeling Met vriendelijke groeten Karin Clé


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform