Terug

terugbetaling geannuleerd prod.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: VANDEN BORRE

28/01/2023

art.besteld op 9dec.en betaald.Op 5jan.nog niets gekregen en geannuleerd.Sindsdien verschillende e-mails gestuurd met vraag tot terugbetaling.Altijd antwoord dat het 14 dagen kan duren???????

Berichten (4)

VANDEN BORRE

Naar: A. P.

30/01/2023

Geachte,Onze excuses voor de vertraging. Er is helaas wat achterstand bij de afhandeling van de terugbetalingen door onze boekhouding.Je terugbetaling wordt zo snel mogelijk uitgevoerd.Vriendelijke groeten,DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

A. P.

Naar: VANDEN BORRE

30/01/2023

excuses goed en wel deze hebben jullie al verschillende keren geuit maar nog geen terugbetaling gezien Eerst zien geloven {bekijk de revieuws}

A. P.

Naar: VANDEN BORRE

07/02/2023

hoe lang duurt bij jullie 14 dagen?????? steeds antwoorden dat de boekhouding er mee bezig zijn en dat voor een firma met 100% vertrouwen bekijk eens jullie reviews 0% vertrouwen!!!!!

A. P.

Naar: VANDEN BORRE

11/02/2023

hoe lang nog wachten op terugbetaling van bestelbon 416524812


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform