In mei werd er een foutieve jaarafrekening gemaakt, na fluvius de juiste meterstanden te hebben doorgegeven, liet ik dit ook weten aan Eneco en het bedrag zou niet van onze rekening gaan. Dit bedrag ging er dan op 17 juni toch van af (586,95). Sinds dat moment heb ik meermaals contact opgenomen met Eneco (eerst hadden ze zogezegd nog niets doorgekregen van fluvius, wat niet klopte, daarna moest de facturatiedienst nog iets doen) en telkens werd er met termijnen gesmeten (60 dragen de tijd om dit te behandelen, geduld hebben, binnen enkele weken zeker, 22 september ten laatste). We zijn ondertussen 4 maanden met dit probleem bezig en nu krijg ik het antwoord dat het bij een aparte dienst zit, waar ze geen rechtstreeks contact mee hebben en dat ze mij niet kunnen zeggen hoe lang het zal duren, maar dat ze hun best doen. Iemand doorverbinden is niet mogelijk zeggen ze en ieder gesprek wordt door hen afgeblokt met kan ik nog iets anders voor u doen.