Beste, Ik tekende op 27 december 2023 in om de promotie van telenet : gratis 1 maand Streamz - dit via telefonisch contact met een van de medewerkers.Nu in mei ben ik even door al mijn online facturen aan het gaan en merk ik dat ik voor die maand niet alleen gratis Streamz gekregen heb, maar ook een maand ben aangerekend voor Streamz + wat ik helemaal niet gevraagd heb. Ik wou enkel genieten van de promotieNu ik bel met Telenet krijg ik te horen dat het jammer is, maar dat de medewerkster niet verder kan dan 3 maanden terug in haar systeem. Als ik vraag bij wie ik dan terecht kan, heeft ze hier geen antwoord op.Ik ben reeds meer dan 15 jaar klant bij telenet. Ik ben altijd trouw gebleven. Dergelijke foute facturatie gebeurd steeds meer en meer. Alles gaat ook online nu, bij een papieren factuur, doe je die meteen open en kijk je na, maar in - een vaak ontplofte privé - mailbox met veel rotzooi mails zie je dit vaak over het hoofd. Ik vraag graag de terugbetaling van iets wat ik niet besteld heb. Ik hoop dat u in communicatie met mij wil gaan om dit euvel op te lossen.Met vriendelijke groeten,Sophie Vermeire