Terug

Terugbetaling flex verzekering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

H. T.

Naar: VLIEGTICKETS.BE

29/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 24/06 heb ik vliegticket gewijzigd voor een vlucht van 26/07 dat normaal doorging op 15/08. Ik heb al een claim al ingediend sinds 26/06. Op mijn ticket staat KOSTELOZE wijziging. Daarom ben ik ook verzekerd. Tot op heden nog geen cent ontvangen. Na talrijke telefoons word ik van kast naar deur gewezen. Niemand weet van iets. Ik heb mails gestuurd. Ik kreeg pas reactie als ik de ombuds inschakelde. Ik vraag u daarom om binnen de 7 dagen de terugbetaling van 123 op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bestelling ticket • Kopie betalingsbewijs • Kopie melding wijziging datum evenement Klantnummer: RV: E24T0641244-26M[<4> Reserveringsnummer 8633294

Berichten (2)

H. T.

Naar: VLIEGTICKETS.BE

04/09/2024

Beste Jullie zijn me opzettelijk aan het negeren. Jullie wijzen me door van ene naar het ander. Wanneer krijg ik mijn geld.

H. T.

Naar: VLIEGTICKETS.BE

13/09/2024

Beste Ik ontving maar 68 euro. Er werd vanuit jullie een kosteloze wijziging beloofd. Ik wil mijn 55 euro terug


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform