Terug

terugbetaling fiets

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. T.

Naar: ITEK

20/09/2024

Geachte, Enkele weken geleden hebben we een popal electrische damesfiest gekocht bij itek hasselt, we maakten daar de opmerking dat de poot laag bij de grond hing, dit hoorde zo te zijn vertelde ze ons daar. Na het eerste ritje bleek dat dit niet het geval was en in de bocht raakte de poot de grond, terug naar itek en daar bevestigde de technieker dat dit niet ok was en ze zouden de poot veranderen. Twee dagen later mochten we deze terug oppikken stond er een ander dubbel poot onder waardoor het voorwiel ongeveer 30c m boven de grond stond, we vroegen of dit zo wel kon omdat het niet stabiel leek, maar er werd verzekerd dat dit zo hoorde, dit werd verteld door iemand die zich voordeed als filiaal manager. De dag erna is de fiets omgewaaid omdat hij niet stabiel genoeg stond met tot gevolg de remhendel stuk. Weer fiets binnen en duidelijk gemaakt dat er een goede oplossing moest komen Enkele dagen later mochten we de fiets weer ophalen, stond gewoon de zelfde poot er nog steeds op, enkel lager ingesteld, en met een vinger duw de fiets terug om. Bijkomend bleek de bescherm mousse rond het stuur ineens helemaal stuk. Fiets daargelaten en nog maar eens gevraagd voor een deftige oplossing, toen hebben ze er na 4 dagen een enkele poot opgezet, na die af te halen bleek de bel uit de remhendel stuk te zijn gemaakt in het atelier. En de fiets viel nog steeds om zelfs zonder fietstassen. Toen ik weeral terug belde kreeg ik als antwoord kom maar gratis een bel halen. Uiteindelijk naar itek lanklaar gebeld, probleem daar uitgelegd en ze gingen het oplossen, de fiets helemaal naar maasmechelen gebracht, ze gingen kijken wat ze konden doen, dit ging een week tot 1,5 week duren. Na 1,5 week bleek er zelfs nog geen oplossing te zijn en staat de fiets er nog. Ze kunnen me niet vertellen hoelang het nog gaat duren Ondertussen moeten we dagelijks een andere oplossing zoeken om te gaan werken. Dit is niet ok We hebben eerst gevraagd een ander model fiets te krijgen met een betere poot, maar wat ze voorstelden voldeed niet aan de noden. Nu is ons vertrouwen in itek helemaal verdwenen en vrezen we voor de toekomst als er nog mankementen zouden opduiken. Bij deze hadden we dan ook graag een terugbetaling gehad van de fiets Tombolato Kevin Greet Snyers


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform