Terug

Terugbetaling factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: VAILLANT

07/05/2024

Beste, 2 jaarlijks onderhoudscontract. Op 02/04/2024 intervention technieker Vaillant. Deze keurt installation af en stelt ernstige schade vast. Toestel most Worden vervangen. Technieker zet in rapport Dat er een terugbetaling moet gebeuren wegens geen uitgevoerde werken. Verschillende keren contact gehad met klantendienst. Geen reactie.

Berichten (5)

E. S.

Naar: VAILLANT

07/05/2024

Rapport zie bijlage

VAILLANT

Naar: E. S.

08/05/2024

O.Ref/CM-V11281068Beste heer Snijers,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken u hiervoor.Overeenkomstig artikel 6.5 van onze algemene voorwaarden Bij opzegging door de klant, zal enige reeds betaalde vergoeding aan Vaillant definitief verworven blijven.Bijgevolg, kunnen wij hiervoor geen terugbetaling uitvoeren.Wij wensen U te informeren dat wij inderdaad het gedeelte onderhoud kunnen crediteren wanneer wij binnen de 3 maanden volgend op de interventie een kopij van de factuur van de nieuwe ketel Vaillant/Bulex mogen ontvangen + bankrekeningnummer.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer, met de meeste hoogachting.Lieve--------------------t-aankoop.be]Sent: 7/05/2024 18:14betaling factuur - (CPTBE02013694-71)CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe. More info on GroupNet, keyword "phishing"CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe. More info on GroupNet, keyword "phishing"Je hebt een klacht ontvangen vanERIC SNIJERSDit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen:CPTBE02013694-71.Heb je vragen over ons platform?refToken: 2c3e9825-96b9-4008-a398-f423a7566365Terugbetaling factuurNaam van de klant ERIC SNIJERSKlantreferentie ORD-0027940676: 0020275109Beschijving van de klacht Beste, 2 jaarlijks onderhoudscontract. Op 02/04/2024 intervention technieker Vaillant. Deze keurt installation af en stelt ernstige schade vast. Toestel most Worden vervangen. Technieker zet in rapport Dat er een terugbetaling moet gebeuren wegens geen uitgevoerde werken. Verschillende keren contact gehad met klantendienst. Geen reactie.Gewenst resultaatTerugbetaling: € 207,37Bijgevoegde documentenGeen documenten bijgevoegdMet vriendelijke groeten,Testaankoop

E. S.

Naar: VAILLANT

08/05/2024

Beste, contract is stopgezet op advies van technieker van Vaillant na interventie. Gelieve bijgevoegd verslag te lezen a.u.b.

E. S.

Naar: VAILLANT

25/05/2024

Gelieve mijn klacht aandachtig te lezen. Zie ook verslag van technieker. Terugbetaling op advies van technieker

VAILLANT

Naar: E. S.

27/05/2024

O.Ref/CM-V11281068Beste heer, mevrouw,Wij wensen U te informeren dat uw dossier reeds in behandeling is.Het nodige zal in orde gebracht worden van zodra ons systeem dit toelaat.Met vriendelijke groeten,Lieve--------------------t-aankoop.be]Sent: 25-5-2024 20:01betaling factuur - (CPTBE02013694-71)CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe. More info on GroupNet, keyword "phishing"CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe. More info on GroupNet, keyword "phishing"Je hebt een antwoord ontvangen van ERIC SNIJERS.Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen.Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt.- Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaar maken.Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument?Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie te wijzigen: CPTBE02013694-71.Heb je vragen over ons platform?refToken: 2c3e9825-96b9-4008-a398-f423a7566365Klacht van ERIC SNIJERS:Terugbetaling factuurDatum: 25-05-24 18:01:33Van ERIC SNIJERStot VAILLANTBericht: Gelieve mijn klacht aandachtig te lezen. Zie ook verslag van technieker. Terugbetaling op advies van techniekerBijgevoegde documenten:IMG_2694.pngNaam van de klant ERIC SNIJERSKlantreferentie ORD-0027940676: 0020275109Beschijving van de klacht Beste, 2 jaarlijks onderhoudscontract. Op 02/04/2024 intervention technieker Vaillant. Deze ...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform