Terug

Terugbetaling en stopzetten domiciliëring

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Celside Insurance

31/03/2022

Op 14 oktober kreeg ik goedkeuring ter uitbetaling van 119 euro door Sfam celside Ik nam contact op op 19 december voor de opvolging hiervan, zowel telefonisch als schriftelijk. Telefonisch wordt verzekerd dat mijn goedkeuring van betaling doorgegeven is aan de boekhoudkundige dienst. Op schriftelijk contact volgt geen antwoord. Op 24 december klacht ingediend met de vraag naar opvolging van mijn dossier en uitbetaling. Er volgt enkel een algemeen bericht met begrip gevraagd owv covid.Op 24 december het verzekerings contract opgezegd( telefonisch en schriftelijk): een medewerker deelt mee dat de looptijd van het volledige contractjaar afloopt op 28.08.22. De bijdragen dienen tot dan betaald te worden. Zij belooft de inplanting te doen en verzekert dat vanaf 29.08.22 alles zal afgesloten zijn mbt stopzetten contract en betalingenOp 28.12 bericht van Sfam dat contract op 29 .08 .22 vervalt en dat er nadien nog een eenmalige maandelijkse bijdrage zal gevraagd worden.Ik reageer schriftelijk met verzet hiertegen. En vraag schriftelijk opnieuw naar de uitbetaling van mijn dossier ( 119 euro)(Als ik telefonisch probeer contact op te nemen met het vermelde telefoonnummer in de mail, wordt na lange wachttijd de lijn onderbroken 'wegens drukte'.Als ik mijn dossier online via de inloggegevens tracht te openen, verschijnt op het dashboard ' ongeldig contract'. Op 28.12.21 bericht van sfam dat mijn contract beindigd is. Over de uitbetaling wordt met geen woord gesproken.Op 15 maart 22 bericht naar Sfam met de uitdrukkelijke vraag naar uitbetaling schadeclaim 119 euro + de terugvordering van 19 maanden verhoogd afgehouden bijdrage, 29.09.18 tem 26.02.21 ( 38 euro).Vraag naar uiterlijke terugbetaling van beide bedragen tegen 4 april 2022Op 31.03.22 telefoon van celside/Sfam met de boodschap dat er vertraging is op de boekhoudige dienst, maar dat het bedrag zal gestort worden. Ik vraag acte te maken dat deze boodschap hetzelfde antwoord is al in oktober 21 en nadien. Ik meld dat ik geen genoegen neem met dit antwoord. Het bedrag dient gestort. Het antwoord dat ik krijg is bevestiging voor mij van misleiding en frauduleuze praktijken. Ik herhaal nogmaals de terugbetaling in orde te maken. De operator zal dit vermelden in mijn dossier.

Berichten (3)

Celside Insurance

Naar: M. V.

31/03/2022

DATA NOT AVAILABLE

Celside Insurance

Naar: M. V.

25/04/2022

DATA NOT AVAILABLE

Celside Insurance

Naar: M. V.

03/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform